کد خبر : 64489

پاسخ مبهم آقای دروازه بان به سوال انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال

پاسخ مبهم آقای دروازه بان به سوال انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال

علیرضا بیرانوند در استقلال ؛ این موضوع اگر روزی اتفاق بیافتد می تواند بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد. بمبی که سال ها صدای آن را کسی نشنیده باشد.

موضوع انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال را اولین بار روزنامه گل مطرح کرد. جایی که این بازیکن ظاهرا در گفتگو با فردی شناخته شده عنوان کرده بود اگر به ایران برگردد انتخابش استقلال خواهد بود. انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال یک شوک بزرگ به هواداران پرسپولیس و یک پیروزی بزرگ برای هواداران استقلال خواهد بود. انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال می تواند برای سال ها دروازه این تیم را بیمه کند.

با این حال آیا امیدی به انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال هست؟ فوتبال ورزش اتفاق ها است. چه در زمین و چه در خارج از زمین. برای همین به هیچ عنوان نمی شود پاسخ «نه» قاطع به این سوال داد. اما در این میان خود بیرانوند پاسخ مبهی به این سوال داده است.

علیرضا بیرانوند که فصل خوبی را در لیگ بلژیک پشت سر نگذاشت بعید نیست که از این تیم جدا شود تا بتواند مرد شماره یک دروازه باقی بماند.

او در گفتگویی در خصوص انتقال به استقلال گفته است: {درباره تیتر رفتنت به استقلال} من باید با باشگاه و سرمربی جدید تیم که دانمارکی است، صحبت کنم و همانطور که گفتم، اولویتم حضور در فوتبال اروپاست. البته امسال سال جام جهانی است و مطمئنا باید شرایط خاصی برای من ایجاد شود که بتوانم دروازه‌بان شماره یک باشم. اگر تصمیم به بازگشت بگیرم، طبیعتا خیلی از تیم‌های لیگ برتری به من پیشنهاد می‌دهند ولی خودم دوست دارم که در فوتبال اروپا بمانم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها