کد خبر : 64488

دو تیم دست به نقد آماده قاپیدن شهریار مغانلو از پرسپولیس

دو تیم دست به نقد آماده قاپیدن شهریار مغانلو از پرسپولیس

یکی از اهداف مهم نقل و انقالاتی پرسپولیس دائمی کردن قرارداد شهریار مغانلو است.

شهریار مغانلو در نیم فصل به صورت قرضی از سانتاکلارای پرتغال به پرسپولیس آمد. عملکرد خوب شهریار مغانلو در پرسپولیس موجب شد تا کادرفنی به فکر دائمی کردن قرارداد شهریار مغانلو برای لیگ بیست و یکم باشد. اما اکنون دو مشکل بر سر راه دیده می شود. نخست قیمت بالای رضایتنامه مورد نظر سانتاکلارا و دیگری مشتریان دست به نقد داخلی و خارجی که برای شهریار مغانلو پیدا شده است.

هر چند موسم نقل و انتقالات فوتبال ایران هنوز رسما آغاز نشده و هنوز شش هفته از لیگ باقی مانده است اما تلاش های پشت پرده تیم ها برای رسیدن به اهداف نقل و انتقالاتی کلید خورده است. اتفاقی که شاید در نهایت به جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس هم منجر شود.

خبرورزشی امروز از تیم هایی که خواستار به خدمت گرفتن شهریار مغانلو هستند خبر داد. یک تیم قطری و سپاهان ظاهرا حاضر شده اند برای شهریار مغانلو رقم درخواستی باشگاه سانتاکلارا و حتی بیشتر از آن را هم پرداخت کنند.

در این میان از پیشنهاد 600 هزار دلاری برای این انتقال هم صحبت به میان آمده است. رقمی در حدود 15 میلیارد تومان که بعید است پرسپولیس بتواند با آن رقابت کند.

به نظر می رسد در این شرایط اکنون نقش خود شهریار مغانلو در این نقل و انتقال اهمیت زیادی دارد که کدام تیم را برای ادامه فعالیت خود در فصل بعد انتخاب کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها