کد خبر : 52714

اولین قیمت آیفون 12 پرو در ایران + جدول

اولین قیمت آیفون 12 پرو در ایران + جدول

عرضه نوبرانه آیفون 12 در ایران در حالی آغاز شده که هنوز تکلیف رجیستری آیفون 12 در کشور مشخص نشده است. با این حال اولین آیفون 12ها به بازار رسیده اند و قیمت آیفون 12 در ایران مشخص شده است.

خرید تلفن همراه بدون قابلیت رجیستری صرفا خرید یک دوربین و تبلت کوچک است چرا که تلفن همراه قابلیت استفاده برای مکالمه را نخواهد داشت. با این حال قیمت آیفون 12 در ایران مشخص شده و البته بسیار بالاتر از چیزیست که انتظار می رود برای یک تلفن همراه رجیستر نشده باید پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به قیمت آیفون 12 در ایران پرداخته است. در این گزارش قیمت آیفون 12 پرو در ایران برحسب حجم حافظه داخلی آن آمده است.

باشگاه خبرنگاران در گزارش خود به این نکته اشاره کرد که : نکته حائز اهمیت این است که این محصول با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن در درگاه مجازی در حال عرضه است. در حال حاضر محاسبه سرانگشتی نشان می‌دهد قیمت دلاری این سری از گوشی‌ها با دلار آزاد (به نرخ دیروز ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان) میانگین چیزی در حدود ۳۰ میلیون تومان است. حال آنکه هزینه رجیستری و حقوق ورودی و هزینه‌های گمرکی این محصول جای خود دارد.

قیمت آیفون 12 پرو در ایران + جدول

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها