کد خبر : 35752

گردش شهری در آنتالیا

گردش شهری در آنتالیا

معماری باستانی، موزه‌های فرهنگی، سواحل آفتابی و مناظر طبیعی، این شهر را به یکی از جذاب‌ترین مناطق تفریحی ترکیه تبدیل کرده است.

 هتل‌های آنتالیا نیز به همین گونه است و شکل‌ها و معماری‌های مختلفی دارد. با رزرو هتل آنتالیا می‌توانید شکل‌ها و معماری‌های خاص آن را ببینید.

شهر آنتالیا با قرار داشتن در یک فلات صخره‌ای و مشرف به دریای مدیترانه ترکیبی از تاریخ باستان و زندگی مدرن ساحلی ترکیه را ارائه می‌دهد. ساختمان‌های رومی و عثمانی خیابان‌های سنگفرش شده آرام را به وجود آورده است. در نزدیکی آن، از سواحل زیبا که در امتداد مدیترانه وجود دارند لذت ببرید یا از ویرانه‌های باستانی پنهان شده در حومه اطراف دیدن کنید.

جاذبه های شهری آنتالیا

در قلب آنتالیا یک محله تاریخی زیبا به نام کالیکی واقع شده است. در امتداد خطوط منتهی به میدان اصلی برای کشف ویرانه‌هایی از دوران بیزانس، روم و عثمانی قدم بزنید و از مناظر تاریخی لذت ببرید. از دروازه هادریان، یک طاق بزرگ ساخته شده است برای گرامیداشت امپراتور هادریان. در ادامه به دنبال برج ساعت، که زمانی بخشی از ارگ باستانی بود بروید و از مسجد تکلی مهمت پاشا  قرن هفدهم دیدن کنید. مناره بلند یولی، یکی از نشانه‌های اصلی شهر که مربوط به قرن سیزدهم است را از دست ندهید. برای بازدید از تمام این مناظر باید هتلی را انتخاب کنید که دسترسی مناسبی به مناطق دیدنی داشته باشد. با چک کردن هتل‌ها و دسترسی آنها در اینترنت می‌توانید این اطلاعات را به دست آورید. با رزرو هتل آنتالیا از علی بابا می‌توایند قبل از رفتن موقعیت مکانی هتل‌ها را چک کنید.

در کنار گذرگاه جنوبی از بندر به پارک کارعلی اوغلو می‌رسید که محوطه وسیعی در آن با گل و درخت پر شده و در اطراف برجی دیدنی قرن گذشته یعنی برج هیدریلیک واقع شده است. از گرمای شهر در زیر سایه درخت پناه ببرید و از منظره‌ای عالی از خلیج آنتالیا لذت ببرید. همچنین می‌توانید در مورد سنت‌های عثمانی آنتالیا در موزه کالیکی اطلاعات کسب کنید.

با رزرو هتل خارجی علی بابا می‌توانید در هتل‌هایی اقامت داشته باشید که نزدیک پارک ساحلی کنییالتی، غرب منطقه تاریخی، ساحل اصلی شهر آنتالیا است. یک قطعه خط ساحلی با یک تفرجگاه  در کنار مراکز فرهنگی و تفریحی وجود دارد که با رزرو یک هتل در آنجا می‌توانید همه این زیبایی‌ها را ببینید. آثار باستانی قرن‌های گذشته در موزه آنتالیا، نسخه‌های مینیاتوری اسپرت از نشان‌های مهم ترکیه در  مینی سیتی آنتالیا. در ساحل تروا آکوا و دلفیناریوم به تماشای آبشارهای ساحلی یا تماشای نمایش دلفین‌ها بروید.

جاذبه های باستانی آنتالیا

ویرانه‌های باستانی و زیبایی‌های طبیعی حومه آنتالیا را کاوش کنید. با گردش در شهر ، مقبره‌ها و آمفی تئاترها در کوه و در پارک ملی قایقرانی کرده و از تئاترها و معابد رومی دیدن کنید. پیاده روی، قایق‌سواری وایت واتر و جیپ سافاری از جذابیت‌های این منطقه است. از آرامش در آبشارهای جذاب دودن لذت ببرید.

 قبل از رفتن به آنتالیا باید کارهای اقامت خود را انجام دهید. یکی از این راه‌ها رزرو هتل خارجی علی بابا است تا از اقامت خود اطمینان داشته باشید. با پرواز به فرودگاه آنتالیا وارد این شهر می‌شوید و با استفاده از اتوبوس، تراموا و تاکسی به هتل خود بروید. برای بازدید از جاذبه‌های حومه شهر و سواحل بیشمار شنی که در امتداد ساحل دریای مدیترانه گسترده شده است، می‌توانید یک اتومبیل اجاره کنید یا با تورهای مخصوص هتلتان سفر کنید و از این مناطق بازدید کنید.

گردش شهری در آنتالیا

وضعیت هتل‌ها در آنتالیا چگونه است؟

اگر قصد دارید با قیمتی مناسب که شامل کلیه خدمات در آنتالیا باشد هتلی رزرو کنید می‌توانید به رزرو هتل آنتالیا از علی بابا بپردازید. هتلی که مناسب خانواده‌ها با و در مکان مناسبی واقع شده باشد. از اتاق‌های راحت در ساحل گرفته تا رستوران‌های مجلل یا هتل‌های معمولی، همه و همه در آنتالیا موجود است. اگر می‌خواهید خود را از لوکس بودن همه جانبه هتلتان مطمئن کنید باید از قبل در سایت‌های اینترنتی قیمت و خدمات هتل را بررسی کنید. با رزرو هتل آنتالیا می‌توانید این کار را انجام دهید.

معرفی ۶ هتل در استانبول با سطوح قیمتی مختلف

همچنین اگر می‌خواهید صرفه‌جویی کنید می‌توانید هتل‌هایی ارزان‌تر را رزرو کنید. چرا به خاطر لذت بردن از جاذبه‌های این مکان گردشگری و  بازدید از برج ساعت یا مسجد علاءالدین و دیدنی‌های دیگر هتلی ارزان‌تر انتخاب نمی‌کنید. با این کار می‌توانید اماکن زیادی را ببینید. اماکن تاریخی در بین مسافران تور آنتالیا محبوبیت زیادی دارد و این می‌تواند راهی عالی برای لذت بردن از سفرتان باشد. چه به دنبال تعطیلات تابستانی با قیمتی بالا باشید که شامل تمام خدمات باشد یا پیشنهاد مناسبی برای تعطیلات زمستانی، مطمئناً هتلی را پیدا می‌کنید که متناسب با بودجه شما باشد. با رزرو هتل آنتالیا از علی بابا می‌توانید تمامی قیمت‌ها را بررسی کنید.

بهترین مکان برای بازدید و بهترین فعالیت‌ها برای انجام در آنتالیا کدام است؟

اگرچه ممکن است اقامت در هتلی با کیفیت عالی و امکانات درجه یک وسوسه‌انگیز باشد، اما در این منطقه علاوه بر هتل‌های عالی چیزهای زیادی پیدا خواهید کرد که به شما در گذراندن اوقات لذت‌بخش کمک خواهد کرد.

گردش شهری در آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی آنتالیا

سواحل

ساحل لارا

ساحل کنییالتی

ساحل مرمرلی

مراکز خرید آنتالیا

بازار قدیمی

مرکز خرید شمال

بلوار آتاتورک

جاذبه‌های گردشگری

برج ساعت

مسجد علاءالدین

دروازه هادریان

گردش شهری در آنتالیا

ویژگی‌های هتل‌های آنتالیا

هتل‌های این شهر تفریحی دارای خدمات و ویژگی‌های مختلفی است اما همگی یکسری ویژگی‌های ثابت مثل تمامی هتل‌ها دارند. انواع اتاق و انواع سویت. سیستم تهویه مطبوع VRF، تلویزیون، اجاق گاز برقی، ماشین لباسشویی، حمام، سشوار، پذیرش 24 ساعته، لابی، صفحه نمایش، بار، رستوران و خدمات صبحانه، باشگاه و برخی هم استخرا شنا.

علاوه بر هتل‌های ساختمانی، هتل‌های ساحلی نیز از امکانات مناسب در فضای باز برخوردار هستند. این امکانات صرفا برای بزرگسالان است و این هتل از تمامی امکانات یک هتل لاکچری برخوردار هستند.

برای داشتن یک روز آرامش بخش در ساحل از چترها و اتاق‌های آفتاب لذت ببرید. با یک درمان در آبگرم تمام وقت خود را تفریح کنید و از امکانات مرکز تناسب اندام آن لذت ببرید. برای رزرو هتل آنتالیا می‌توایند به بخش رزرو هتل خارجی علی بابا رفته و به رزرو هتل آنتالیا از علی بابا بپردازید.

با رزو هتل آنتالیا قبل از سفر خود می‌توانید اقامتی ایده‌آل و سفری لذت‌بخش را در آنتالیای ترکیه تجربه کنید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها