کد خبر : 63943

قیمت قطعی و جزئیات فروش نقدی فیدلیتی اعلام شد

قیمت قطعی و جزئیات فروش نقدی فیدلیتی اعلام شد

خودرو فیدلیتی گروه بهمن روز سه شنبه یکم تیرماه سال ۱۴۰۰ به صورت نقدی به فروش می رسد.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، فروش فیدلیتی که به صورت نقدی صورت میگیرد، روز سه شنبه یکم تیرماه سال 1400 همزمان با میلاد امام رضا (ع) از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 همان روز یا تکمیل تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

فیدلیتی با دو مدل 5 نفره باقیمت 655 میلیون تومان و 7 نفره با قیمت 670 میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رسد.

لازم به یادآوری است؛ ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت گروه بهمن امکان پذیر است.

در این طرح فروش تحویل فیدلیتی در هفته سوم مرداد ماه اعلام شده و در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش می رسد.

گفتنی است؛ فیدلیتی دارای موتور 1500ccتوربوشارژ با حداکثر قدرت موتور 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور230 نیوتن متر است که با گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. فیدلیتی با دو مدل رینگ آلومینیومی 20 اینچی به بازار عرضه می شود که تفاوتی در قیمت محصول ندارد. از آپشن ای فیدلیتی می توان به دوربین 360درجه برای سهولت در پارک، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع سنسور (پارک عقب و جلو)، تثبیت کننده سرعت خودرو(کروز کنترل)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)، آینه های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و چراغ راهنما و خوش آمدگویی، سان روف پانوراما، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت برقی و Auto Light، سیستم روشنایی مشایعات تا درب منزل و... اشاره کرد.

خودرو ,

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها