کد خبر : 43524

خودرو وی آی پی چیست و یک خودرو VIP به چه کاری می آید؟

خودرو وی آی پی چیست و یک خودرو VIP به چه کاری می آید؟

خودرو وی آی پی چیست؟ پاسخ به این سوال که خودرو وی آی پی چیست هم ساده و هم سخت است! ساده از این جهت که مرحله بعد از خودرو لوکس را می توان خودرو وی آی پی نام گذاشت. سخت هم از این جهت که یک خودرو وی آی پی قاعده مشخصی ندارد و بر حسب نیاز ، علاقه و بودجه فرد سفارش دهنده ساخته می شود.

به گزارش خودروتک، وقتی صحبت از یک خودرو وی آی پی به میان می آید شاید تصور کنید که مرسدس بنز S کلاس یک خودرو وی آی پی است. نه اصلا فکرش را هم نکنید. بنتلی مولسان؟ فراموشش کنید! خب حتما مرسدس بنز S600 گارد دیگر یک خودرو وی آی پی است. تا حدودی نزدیک شدید اما هنوز هم نه.

در کل نمی توان یک خودرو وی آی پی استاندارد با تولید انبوه را پیدا کرد. برای ساخت یک خودرو وی آی پی قطعات و متریال منحصر به فرد و گاه کمیاب از گوشه و کنار جهان جمع آوری شده با طراحی دقیق در کنار هم قرار می گیرند تا هارمونی چشم نواز و آسایش بخشی را برای سرنشینان خودرو فراهم آورند. علت این همه تلاش و دقت این است که خودرو وی آی پی چیزی فراتر از یک ماشین برای رفت و آمد روزمره است.

خودرو وی آی پی می تواند یک محل سکونت موقت برای مدیر در کنار پروژه فنی مهندسی باشد، خودرو وی آی پی می تواند در شهرهای شلوغ و پرترافیک به محلی برای برقراری جلسات کاری در نقطه ای که به همه طرفهای حاضر در جلسه نزدیک بوده باشد. خودرو وی آی پی می تواند یک وسیله لوکس و راحت برای سفرهای چند هزار کیلومتری باشد و بسیاری استفاده های دیگر.

برای تبدیل یک خودرو ون ساده به یک خودرو وی آی پی در درجه اول نیاز به یک تیم مشاوره و طراح دارید. آنها می توانند پیشنهادهایی به شما بدهند که محصول نهایی از استاندارد ایده آل شما برای یک خودرو وی آپی نیز بالاتر باشد.

صندلی خودرو وی آی پی

به زودی با همکاری تیم حرفه ای ایران روور در مورد خودرو وی آی پی بیشتر با هم صحبت خواهیم کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها