کد خبر : 73010

افت قیمت خودرو شاهین کارکرده چگونه است؟

افت قیمت خودرو شاهین کارکرده چگونه است؟

خرید خودرو کم کارکرد یا مشابه صفر کیلومتر یکی از راهکارهایی است که برخی مصرف کنندگان برای هزینه کرد کمتر برای قیمت خودرو هنگام خرید در نظر می گیرند.

به گزارش خودروتک، در حال حاضر قیمت خودرو شاهین صفر کیلومتر اصطلاحا خشک بین 345 تا 350 میلیون تومان بر حسب نظر فروشنده است. هر چند معمولا کسانی که 350 میلیون را پیشنهاد داده اند تخفیف پای معامله نیز در نظر می گیرند.

اما در خصوص قیمت شاهین کارکرده برحسب کیلومتر ، جمع بندی ما این است که فروشندگان تا 2000 کیلومتر کارکرد را به قیمت صفر کیلومتر در نظر گرفته و عرضه می کنند. با در نظر گرفتن اینکه خودرو هیچگونه آسیب رنگ و بدنه نداشته باشد.

کاهش قیمت خودرو شاهین برحسب کارکرد از 2000 کیلومتر آغاز می شود. یک دستگاه خودرو شاهین با 2 هزار کیلومتر کارکرد را می توان 338 تا 340 میلیون تومان خرید یعنی 3 میلیون زیر قیمت کارخانه.

در کیلومتر بین 4 تا 5 هزار افت قیمت محسوس می شود و این شاهین را می توان به قیمت 330 میلیون تومان یعنی 13 میلیون زیر قیمت کارخانه خریداری کرد. باز هم شرط این است که خودرو هیچ گونه آسیب رنگ و بدنه و لیسه گیری و غیره نداشته باشد.

در کیلومترهای بالاتر از 15 هزار کیلومتر نیز می توان خودرو شاهین را به قیمت 320 میلیون تومان خرید. هر چند با توجه به اینکه خودرو شاهین از ابتدای امسال وارد بازار خودرو کشور شده است مدل های کارکرد بالای آن چندان در بازار پیدا نمی شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها