کد خبر : 55421

قیمت خودرو امروز هم کاهش یافت/ قیمت پژو 207 دستی 4 میلیون افت کرد

قیمت خودرو امروز هم کاهش یافت/ قیمت پژو 207 دستی 4 میلیون افت کرد

روند کاهش قیمت خودرو امروز نیز ادامه یافت. به گونه ای که اکنون قیمت ها بار دیگر به نزدیک کف قیمت اوایل آذر ماه رسیده است.

به گزارش خودروتک، بازار خودرو که روند کاهشی را از یکشنبه آغاز کرده بود با همین فرمان هفته را به آخر رساند. قیمت اغلب خودروهای پرتیراژ امروز هم نزولی بود.

با روند کاهشی اخیر، قیمت خودرو به محدوده اوایل آذر ماه رسیده است. ریزش قیمت خودرو که از نیمه آبان ماه شروع شد تا دهم آذر ماه ادامه داشت. با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم است به نظر می رسد این بار قیمت خودرو کف قبلی را شکسته و کاهش بیشتری داشته باشد.

مهمترین عامل کاهش قیمت خودرو امروز هم نرخ ارز بود که باتوجه به جو کاهشی در بازار ارز، دیگر بازارهای سرمایه ای موازی نیز نزولی شدند.

امروز قیمت سمند LX نسبت به دیروز 2 میلیون تومان دیگر کاهش یافت و به 172 میلیون تومان رسید. به این ترتیب قیمت این خودرو در این هفته 12 میلیون تومان کاهش پیدا کرد. قیمت سمند EF7 امروز ریزش بیشتری داشت و با افت 5 میلیون تومانی به 188 میلیون تومان رسید.

پژو پارس سال هم امروز با کاهش 3 میلیون تومانی به 195 میلیون تومان رسید. قیمت پژو پارس سال هم از ابتدای هفته تا امروز 16 میلیون تومان کاهش یافت. قیمت این خودرو شنبه 211 میلیون تومان بود.

پژو 207 دنده دستی نیز امروز با کاهش 4 میلیون تومانی به 278 میلیون تومان رسید و قیمت پژو 206 تیپ 2 هم با افت یک میلیون تومانی روی 181 میلیون تومان ایستاد. پژو 405 جی ال ایکس نیز با کاهش یک میلیون تومانی به 177 میلیون رسید.

امروز قیمت پراید 131 هم با کاهش دو میلیون تومانی روی 101 میلیون تومان ایستاد و قیمت پراید 132 هم به 103 میلیون کاهش یافت.

قیمت تیبا صندوقدار و تیبا هاچبک نیز امروز هر کدام یک میلیون افت داشته و ترتیب به قیمت 112 میلیون و 121 میلیون اعلام قیمت شدند.

بسیاری دیگر از خودروها نیز امروز کاهش های یک و دو میلیون تومانی قیمت داشتند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها