کد خبر : 54114

شیب تند کاهش قیمت خودرو در ایران خودرو/ کاهش میلیونی قیمت سمند و پژو 405 نسبت به دیروز

شیب تند کاهش قیمت خودرو در ایران خودرو/ کاهش میلیونی قیمت سمند و پژو 405 نسبت به دیروز

قیمت خودرو امروز برای دهمین روز متوالی در قیمت های اعلامی از سوی فروشندگان کاهش محسوسی داشت. روند کاهش قیمت خودرو در محصولات ایران خودرو با شیب بیشتری نسبت به خودروهای سایپا دنبال می شود.

به گزارش خودروتک، در سومین روز از هفته جاری قیمت خودرو بار دیگر کاهش محسوسی داشت. به گونه ای که قیمت سمند LX در قیمت اعلامی از سوی فروشندگان به 176 میلیون تومان رسید. اگر این قیمت را با قیمت های قبل از نیمه آبان 99 یعنی زمان آغاز دور جدید کاهش قیمت خودرو مقایسه کنیم می بینیم که قیمت سمند LX در این مدت حدود 40 میلیون تومان کاهش یافته است.

دیگر محصول ایران خودرو که کاهش قابل ملاحظه در قیمت داشت پژو 405 جی ال ایکس است. قیمت این خودرو نسبت به دیروز کاهش 4 میلیون تومانی داشت و به 177 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز به کاهش 6 میلیون تومانی در قیمت های اعلامی به 189 میلیون تومان رسید.

در گروه محصولات سایپا نیز کاهش قیمت را شاهد هستیم. قیمت پراید 111 امروز نسبت به دیروز 3 میلیون تومان کاهش یافته و به 118 میلیون تومان رسید. با این حال قیمت پراید 131 به عنوان کف قیمت خودرو همچنان در محدوده 102 و 103 میلیون تومان عنوان می شود.

دلالان خودرو با هدف مقاومت در برابر تندتر شدن شیب کاهش قیمت خودرو از پایین آوردن قیمت پراید 131 خودداری می کنند. اما به نظر می رسد با ادامه دار شدن جو کاهشی در بازار خودرو به زودی ناگزیر از اعلام قیمت پراید 131 در زیر 100 میلیون تومان خواهند بود. چرا که برای قیمت های کنونی نیز مشتری در بازار وجود ندارد.

تیبا صندوقدار نیز امروز با کاهش 2 میلیون تومانی قیمت به 118 میلیون تومان رسید و مدل هاچبک تیبا هم با کاهش 4 میلیون تومانی به 128 میلیون تومان رسید.

خودرو کوییک دنده دستی هم با دو میلیون کاهش قیمت به 142 میلیون تومان رسید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها