کد خبر : 53290

قیمت پراید 6 میلیون دیگر ریخت / بازگشت قیمت سمند به زیر 200 میلیون

قیمت پراید 6 میلیون دیگر ریخت / بازگشت قیمت سمند به زیر 200 میلیون

با تداوم جو کاهشی در بازار ارز تحت تاثیر نتایج انتخابات آمریکا، قیمت خودرو در بازار کاهش یافت. امروز قیمت سمند LX پس از مدت ها به زیر 200 میلیون تومان بازگشت.

به گزارش خودروتک، در حالی قیمت برخی خودروهای وارداتی همچون ب ام و در بازار کاهش میلیاردی را تجربه کرد، امروز قیمت خودرو داخلی نیز کاهش محسوسی داشت. این دومین موج کاهش قیمت خودرو در کمتر از 20 روز اخیر است.

بررسی بازار خودرو حاکی از کاهش 10 میلیون تومانی قیمت سمند LX است. این خودرو در آخر هفته گذشته 208 میلیون در بازار قیمت داده می شد که امروز به 198 میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت پراید 131 به عنوان کف قیمت خودرو در بازار نیز کاهش محسوس 6 میلیون تومانی را شاهد بود و از حدود 113 میلیون تومان به 107 میلیون تومان رسید.

نکته قابل توجه این است که به اعتقاد بسیاری از فعالان بازار خودرو روند کاهش قیمت خودرو تازه آغاز شده و جدای از قیمت های اعلامی در هنگام تماس با آگهی های خودرویی، فروشندگان تخفیف پای معامله نیز در نظر می گیرند. چرا که خریدار قابل ملاحظه ای در بازار وجود ندارد.

قیمت تیبا صندوقدار نیز امروز کاهش قابل توجهی در مقایسه با آخرین قیمت های هفته گذشته داشت. قیمت تیبا صندوقدار امروز 129 میلیون تومان اعلام شد که حدود 11 میلیون تومان کاهش را نشان می دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها