کد خبر : 5200

آپشن هایی که ایران خودرو حذف می کند

آپشن هایی که ایران خودرو حذف می کند

در شرایطی که خودروسازان هنوز موفق به دریافت مجوز افزایش قیمت نشده اند، ظاهرا کاهش تجهیزات جانبی در دستور کار ایشان قرار گرفته است.

به گزارش خودروتک، در ادامه همین روند پژو 207 دنده ‌ای هم مانند اکثر محصولات ایران خودرو از این پس با رینگ فولادی (معمولی) عرضه خواهد شد. شرکت ایران خودرو قرار است از آذرماه پژو 207 دنده ‌ای را با رینگ فولادی و قالپاق با کد کلاس 60005 و 60007 و حذف کروز کنترل در کلاس 60005 به مشتریان عرضه نماید یعنی پژو 207 دنده ‌ای در کلاس 60005 فاقد کروز کنترل و رینگ آلومینیومی و در کلاس 60007 فاقد رینگ آلومینیومی است.

پژو 207 دنده ‌ای

این خودرو داراى کد کلاس هاى 60005-60007 است. از امکانات و تجهیزات رفاهى آن مى توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA), ترمز جلو دیسکى با سیستم خنک شونده, ترمز عقب دیسکى توپر، کیسه هواى راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکى، کلیدهاى کنترل روى فرمان (MFC )، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم مالتى مدیا با صفحه نمایش 7 اینچى لمسىGPS ، DVD، پورت USB، بلندگو درهاى جلو و عقب، تیوتر صوتى جلو، بلوتوث، چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ جدید عقب، چراغ جلو مجهز به چراغ روز، آینه هاى جانبى برقى راهنما دار هم رنگ بدنه، شیشه بالابر برقى درهاى جلو و عقب، ایموبیلایزر, قفل مرکزی با ریموت، کمربندهاى ایمنى سرنشینان جلو 3 نقطه او با قابلیت تنظیم ارتفاع، کمربند سرنشینان عقب 3 نقطه اى، صندلى عقب مجهز به ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، صندلى راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم 4 جهت بصورت دستى و پشت سرى جلو و عقب قابل تنظیم اشاره کرد.

لازم به ذکراست آپشن‌ های پژو 207 اتوماتیک تغییری نکرده است، اما متاسفانه تغییر این آپشن ها محدود به نسخه دستی پژو 207 نمی شود و براساس اخبار منتظر شده از این پس دنا نیز با مشکل حذف رینگ و کروز کنترل دست و پنجه نرم خواهد کرد و این درحالیست که پیش از این دو خودرو پارس LX نیز به سرنوشت مشابهی دچار شده بود.

البته محدودیت های تازه در خطوط تولید خودروسازان به همین تغییرات ساده ختم نمی شوند، خودرویی مانند کوییک که سال گذشته در تمام نمایشگاه‌ های کشور در معرض دید عموم قرار گرفت با شعار خودرو ملی از سوی شرکت سایپا معرفی شد ولی خبرهای رسیده حاکی از آنست که که این خودرو بدلیل تحریم‌ ها دیگر تولید نمی‌ شود. خودروهایی مانند برلیانس، سراتو، کلیه محصولات رنو، پراید 111 و تیبا دوگانه سوز هم حال و روز خوبی ندارند و وضعیت تولیدشان مشخص نیست.

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها