کد خبر : 28317

قیمت این خودروها آماده سقوط به کانال پایین تر

قیمت این خودروها آماده سقوط به کانال پایین تر

با ادامه دار شدن روند کاهش قیمت خودرو در بازار اکنون برخی خودروها آماده سقوط به کانال قیمت پایین تر هستند.

به گزارش خودروتک ، در میان خودروهای پرتقاضا هستند خودروهایی مانند سمند که از زمان پیک قیمت خودرو در اردیبهشت ماه تا بیش از 17 میلیون تومان از قیمت خود را از دست داده اند. رکود حاکم بر بازار خودرو و قطع دست دلالان از بازار موجب شده تا همچنان چشم انداز کاهشی این خودروها حفظ شود.

قیمت پژو پارس امروز به 90 میلیون تومان رسید و این خودرو آماده سقوط به کانال 80 میلیون به نظر می رسد. قیمت پراید 131 نیز نسبت به هفته پیش کاهش یافته و این خودرو نیز امروز 41 میلیون قیمت خورد که پیش بینی می شود با عرضه بیشتر در روزهای پیش رو به کانال 40 میلیون وارد شده و حتی به زیر 40 میلیون تومان نیز برسد. هر چند قیمت 37 میلیون تومانی کارخانه این خودرو سطح مقاومتی قیمت پراید 131 به حساب می آید.

خودرو تیبا به رنگ سفید و با رینگ فولادی امروز روی 48 میلیون تومان قیمت خورد و این خودرو نیز در ردیف محصولاتی که آماده سقوط به کانال قیمت پایین تر هستند به حساب می آید.

قیمت سایپا کوئیک اتوماتیک امروز ریزش 2 میلیون تومانی را تجربه کرد و به 90 میلیون تومان رسید. این خودرو نیز احتمالا ظرف چند روز آینده وارد کانال 80 میلیون تومان می شود. قیمت این خودرو در بازار حدودا 21 میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها