کد خبر : 72273

دلایل افزایش قیمت روغن موتور در بازار

دلایل افزایش قیمت روغن موتور در بازار

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: برخی کارخانجات روغن موتور توزیع مویرگی را قطع کرده اند که مشکل ایجاد میکند و توزیع روغن موتور به تعدادی عمده فروش منحصر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان -  علیرضا نیک آیین در گفتگوی زنده تلویزیونی در خصوص علل نوسانات در بازار لوازم یدکی خودرو گفت: در بازار قطعات یدکی نابسامانی‌های زیادی ازنظر کیفیت، نوع تولید، استاندارد قطعات یدکی همچنین روغن‌ها و فیلتر‌های تقلبی وجود دارد که نظارتی در این بازار صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: بازار خودرو منحصر است و به راحتی می‌توانیم آن را کنترل کنیم بنابراین باید با برنامه‌ریزی وضعیت بازار را از نوسان خارج کنیم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران بیان کرد: برخی کارخانجات روغن موتور توزیع مویرگی را قطع کرده اند که مشکل ایجاد میکند و توزیع روغن موتور به تعدادی عمده فروش منحصر شده است.

نیک آیین اظهار کرد: در خصوص روند توزیع روغن موتور پیگیری کتبی را نداشته ایم و فقط به صورت تماس تلفنی این موضوع را بررسی کردیم، زیرا هر روز اعلام می‌کردند که طی هفته آتی موضوع حل می‌شود، ولی این روند ادامه پیدا کرد.

وی در ادامه در خصوص تشخیص اصل و تقلبی بودن روغن موتور در بازار، گفت: به راحتی قابل تشخیص نیست حتی ما نیز تقلبی بودن روغن موتور را نمیتوانیم تشخیص دهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها