کد خبر : 65515

زمان رونمایی از شاسی بلند ایران خودرو اعلام شد

زمان رونمایی از شاسی بلند ایران خودرو اعلام شد

در شهریور ماه تولید گیربکس شش سرعته نیمه اتوماتیک (AMT) آغاز می شود و تا آذرماه نیز بر روی خودروهای رانای شش سرعته و سمند قرار گرفته و به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از ایکوپرس، مقیمی، با اشاره به عرضه محصول جدید تارا به بازار در روزهای آینده، از تولید تارا اتوماتیک در مهرماه امسال خبر داد و گفت: تارا از استانداردهای ۸۵ گانه، عبور می کند در صورتی که الزامات فعلی کم تر از این تعداد است، از جمله آن،‌ استاندارد عابر پیاده است که در این محصول رعایت شده است.

وی از توقف تولید محصول آریسان به دلیل مسایل زیست محیطی، به عنوان یکی از اقدامات مسوولانه ایران خودرو نام برد و گفت: در حال حاضر پروژه های بهبود برای رسیدن به استانداردهای زیست محیطی اجرا می شود تا ظرف ماه های آینده این محصول با تغییرات و موتور XU7 پلاس به تولید انبوه برسد.

وی با بیان این‌که مراحل تولید محصول کراس اوور پروژه K125 آغاز شده، بیان کرد: نمونه اولیه این خودرو در شهریور ماه رونمایی خواهد شد و مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت، زیرا رویکرد ایران خودرو تولید محصول رقابتی و با قابلیت عرضه در بازارهای جهانی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها