کد خبر : 65175

گام آخر برای تحویل خودرو تارا برداشته شد

گام آخر برای تحویل خودرو تارا برداشته شد

سرانجام آخرین گام برای ورود خودرو تارا به بازار برداشته شد و فرآیند صدور دعوتنامه تحویل ایران خودرو تارا برای مشتریان ثبت نامی آغاز شد.

به گزارش خودروتک، حدودا 4 ماه پس از تحویل اولین سری از خودرو سایپا شاهین ، ایران خودرو نیز تحویل خودرو تارا را آغاز می کند تا تنوع بازار خودروهای داخلی افزایش پیدا کند. مهمترین اهمیت دو خودرو شاهین و خودرو تارا ورود به دوران توجه به طراحی و زیبایی در طراحی خودرو در دو شرکت سایپا و ایران خودرو است که می تواند سرآغاز اتفاقات خوبی برای صنعت خودرو در سال های آینده باشد. هر چند در خصوص کیفیت این خودروها باید زمان بگذرد و کیلومتراژ کارکرد آنها زیرپای مصرف کننده بالا برود تا بتوان نتیجه گیری مستندی داشت.

خودرو تارا می توان نسخه داخلی سازی شده پژو 301 به حساب آورد. خودرویی که قرار بود به عنوان یکی از خودروهای معروف به برجامی در کنار پژو 2008 در ایران خودرو تولید شود اما خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های صنعت خودرو آن را منتفی کرد. در مقابل ایران خودرو بی کار ننشست و تارا را طراحی و تولید کرد.

در این مرحله تحویل خودرو تارا دنده دستی انجام می شود و تحویل خودرو تارا اتومات برای شهریور امسال برنامه ریزی شده است. براساس آمار تولید ایران خودرو تا 21 تیرماه 1400 مجموعا هزار و 53 دستگاه خودرو تارا تولید شده است.

براین اساس طبق تعهد ایران خودرو به مشتریان و پس از اعلام قیمت محصول از سوی شورای رقابت، دعوت‌نامه تکمیل وجه برای مشتریان تارا ارسال شد.

امکان تکمیل وجه برای تمامی مشتریان خودرو تارا با جعبه دنده دستی که موعد تحویل خودرویشان در تیرماه ۱۴۰۰ بود فراهم شده و با آغاز فرآِیند تحویل، خودروها به مالکان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نام خودرو جدید ایران خودرو تارا شد + عکس

شمارش معکوس برای عرضه ایران خودرو تارا / حداکثر سرعت و شتاب خودرو تارا

قیمت خودرو تارا دنده دستی مشخص شد

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها