کد خبر : 59687

سایپا شاهین مدل 1400 فاکتور شد / قیمت چند؟

سایپا شاهین مدل 1400 فاکتور شد / قیمت چند؟

سایپا شاهین بالاخره فاکتور شد. پیش از این گفته شده بود که این خودرو در دی ماه تحویل خواهد شد.

به گزارش خودروتک، پیش از این گفته شده بود که خودرو سایپا شاهین در دی ماه تحویل می شود. اما این اتفاق در آن زمان رخ نداد و به نظر می رسد در یک هفته باقیمانده از سال 99 باید در انتظار تحویل خودرو شاهین باشیم. هر چند عرضه جدی آن با توجه به زمان باقیمانده از امسال، در سال 1400 خواهد بود.

سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا، از آغاز صدور فاکتور فروش شاهین همزمان با عید سعید مبعث خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده این محصول با مدل ۱۴۰۰ شماره گذاری و تحویل خریداران و مشتریان محترم خواهد شد.

هر چند قیمت شاهین در فاکتورهای صادر شده هنوز اعلام نشده است اما قائم مقام سایپا پیش از این در خصوص قیمت شاهین صحبت هایی را مطرح کرده است.

مجید باقری در اواخر دی ماه در گفتگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به قیمت فروش کارخانه خودروی شاهین افزود: زمانی که می‌خواستیم خودروی شاهین را پیش‌فروش کنیم قیمت نهایی محصول وجود نداشت و مبلغ 80 میلیون تومان از متقاضیان به عنوان پیش پرداخت دریافت شد.

قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصول شاهین بر اساس جزئیات مندرج در دعوت‌نامه صادر شده ماه جاری معادل 267 میلیون تومان تعیین شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها