کد خبر : 40465

خودروهای جدید سایپا در سال 99 مشخص شدند

خودروهای جدید سایپا در سال 99 مشخص شدند

با نامگذاری سال 99 به نام سال «جهش تولید» از خودروسازان کشور به ویژه 2 خودروساز اصلی انتظار می رود که با افزایش قابل توجه و محسوس تولید در مسیر این شعار گام های جدی بردارند تا دغدغه اصلی متقاضیان واقعی و تقاضای مصرفی خودرو یعنی کمبود عرضه و افتادن عنان قیمت خودرو به دست دلالان برطرف شده و شاهد هیجانی شدن بازار خودرو در سال 99 نباشیم.

به گزارش خودروتک، در کنار افزایش تولید، عرضه محصولات جدید به بازار خودرو نیز می تواند وضعیت بهتری برای بازار خودرو از نظر تنوع کلاس خودرو و قیمت خودرو رقم بزند. سایپا برای سال 99 عرضه 3 محصول جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

نزدیک ترین خودرو جدید سایپا به بازار سال 99 بدون تردید خودرو سایپا شاهین است. این خودرو که به تازگی اولین تیزر رسمی آن نیز منتشر شده یک سدان اقتصادی و خانوادگی است که هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات و آپشن، در میان خودروهای تولید داخل زبان جدیدی را ارائه می کند. امکانات و مشخصات فنی سایپا شاهین را می توانید در این لینک و این لینک مطالعه کنید.

دومین خودرو ظاهرا یک محصول از خانواده کوییک است. سایپا کوییک خودرویی است که آنگونه که انتظار می رفت انجام نشد و بازار هنوز از این خودرو اشباع نشده است. دومین محصول جدید سایپا برای امسال یک کوییک به روز شده هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات خواهد بود. خودرو کوییک ، خودرویی است که در صورت داشتن تیراژ تولید مناسب، می تواند سهم بازار خوبی از خودروهای هاچبک را به خود اختصاص دهد.

سومین محصول جدید سایپا برای سال 99 هم ناشناخته ترین آنها است. اولین کراس اوور سایپا که البته هنوز نام تجاری برای آن در نظر گرفته نشده است. این خودرو فعلا به سایپا کراس کانتری در بین علاقمندان به خودرو معروف شده است. البته کراس اوور سایپا دارای پلتفرم مشترک با سایپا شاهین است و این خودرو اگر همه چیز روی روال پیش برود در اواخر سال جاری به بازار خواهد آمد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها