کد خبر : 25653

وانت جدید در راه بازار خودرو ایران (تصاویر)

وانت جدید در راه بازار خودرو ایران (تصاویر)

پس از انجام مراحل آزمایشی کراس اوور جک اس4 در کرمان موتور، محصولی دیگر از برند جک در کرمان موتور با نام پیکاپ T8 دیده شد.

به گزارش خودروتک ، این خودروی جدید، پیکاپ تی8 جک است که با توجه به کمبودهای بازار خودروی کشور در این سگمنت می تواند به بازار مناسبی دست پیدا کند.

پس از انجام مراحل آزمایشی کراس اوور جک S4 در کرمان موتور، محصولی دیگر از برند جک در کرمان موتور با نام پیکاپ T8 دیده شد.

در طراحی ظاهری این خودرو متفاوت از مدل جک J4 المان هایی وجود دارد که بر جذابیت بصری این خودرو افزوده است. جلو پنجره کرومی با خطوط افقی که دارای طراحی جدیدی است در کنار خطوط روی کاپوت، سپر جدید و گرافیک چراغ های جلو، ظاهری خشن و عضلانی به این خودرو بخشیده است.

همچنین لوگوی این شرکت با طراحی خاص آن برای خودروهای پیکاپ، بر روی جلوپنجره این خودرو نقش بسته است. خطوط روی درب ها و همچنین فلاپ های روی گلگیر، رینگ های دو رنگ آلومینیومی و رکاب زیر درب ها، ظاهر زیبایی را در نمای جانبی برای این خودرو پدید آورده است.

این پیکاپ دو کابین،از نظر ابعادی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5325، 1880 و 1830 میلیمتری بوده و فاصله محوری 3090 میلیمتری آن، نوید فضای کابین مناسبی را هم در ردیف جلو و هم در ردیف عقب می دهد.

همچنین ابعاد اتاق بار این خودرو دارای فضای نسبتا مناسبی است و به لطف محور عقب قدرتمند آن در کنار مشخصات فنی مناسب، توان حمل بار به میزان 900 کیلوگرم به صورت استاندارد را دارد که برای انواع مصارف شهری و بین شهری مناسب است.

i9xa7jejh78o07ivho.jpeg

پیکاپ جک T8 با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند گزینه جذابی برای علاقه مندان به آفرود نیز باشد.

در زمینه آفرود پارامترهای خاصی اهمیت دارد که این خودرو این پارامترها را به خوبی برآورده کرده و به مشتریان ارائه می کند. این خودرو دارای زاویه حمله 30 درجه ای،‌زاویه فرار 22 درجه ای، قابلیت پیمایش شیب 30درصدی و حداقل فاصله 210 میلیمتری از سطح زمین می باشد.

پیکاپ جک T8 از یک پیشرانه بنزینی 4 سیلندر خطی 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که توان تولید بیشینه قدرت 188 اسب بخار در دور موتور 5000 دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور 290 نیوتن متر در دورهای 1800 تا 4000 دور بر دقیقه را دارد.

وظیفه انتقال قدرت تولیدی پیشرانه به چرخ ها را یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به عهده دارد که قدرت را به هر چهار چرخ خودرو ارسال می کند. سیستم تعلیق به کار رفته در این خودرو از نوع مستقل جناغی دوبل در جلو و سیستم غیر مستقل فنر های تخت (سیستم تعلیق رایج در پیکاپ ها) در عقب، می باشد.

هر چهار چرخ این خودرو مجهز به ترمزهای دیسکی بوده که به خوبی توان متوقف کردن این خودرو را دارند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به رینگ 18 اینچی آلومینیومی، طیف وسیعی از سیستم های ایمنی، مخزن سوخت 76 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 5 اشاره کرد.

هنوز درباره قیمت T8 و شرایط فروش این خودرو اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع: ایران جیب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها