کد خبر : 54568

تیونینگ تویوتا هایلوکس 2020 با بادی کیت عضلانی + عکس

تیونینگ تویوتا هایلوکس 2020 با بادی کیت عضلانی + عکس

تیونینگ تویوتا هایلوکس برای تیونرها هم کار ساده و در عین حال دشواری است. بدنه و زیرساخت فنی تویوتا هایلوکس دست آنها را به شدت برای ایجاد تغییر باز می گذارد و از سوی دیگر حفظ روح تویوتا هایلوکس هم کار دشواری است.

به گزارش خودروتک، یکی از جذاب ترین تیونینگ های سال 2020 روی تویوتا هایلوکس، تیونی است که شرکت والد آن را انجام داده است.

تیونینگ هایلوکس والد هم شامل بعد فنی این خودرو می شود و هم یک بادی کیت به شدت جذاب روی بدنه آن نصب شده است. این بادی کیت با رنگ مشکی عمیق خود هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

در بعد فنی قدرت موتور تویوتا هایلوکس به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است. برای این خودرو موتور توربودیزل 2800 سی سی استفاده شده است. خروجی موتور حدود 50 اسب بخار افزایش یافته و به 230 اسب بخار رسیده است. در عین حال با یک گشتاور خیره کننده 450 نیوتن متری هم رو به رو هستیم که این تویوتا هایلوکس را آماده پیمودن هر مسیر آفرودی می کند.

اما آنچه تویوتا هایلوکس والد را از دیگر تیونینگ های سال 2020 متمایز می کند کیت بدنه آن است. کیت والد تویوتا هایلوکس را به یک خودرو عضلانی تمام عیار تبدیل کرده است.

استفاده از بامپر روی کاپوت و همچنین رکاب های جدید و خروجی اگزوز اسپرت کاملا حال و هوای عضلانی به هایلوکس داده است. در عین حالی که هیچ یک از قطعات تو ذوق نمی زنند.

تیونینگ تویوتا هایلوکس

تیونینگ تویوتا هایلوکس

تیونینگ تویوتا هایلوکس

تیونینگ تویوتا هایلوکس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها