کد خبر : 21330

جزئیات بیشتر از نسل جدید کیا سورنتو

جزئیات بیشتر از نسل جدید کیا سورنتو

به تازگی رندر نسل آینده کیا در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. انتظار می‌رود این خودرو دارای طراحی انقلابی باشد.

به گزارش خودروتک ، کیا در حال آمادگی برای رونمایی از نسل آینده کراس‌اوور محبوب خود، سورنتو است. در گذشته شاهد انتشار تصاویر مخفیانه‌ این خودروی کره‌ای همراه با پوشش محافظ در فضای مجازی بودیم. این خودرو در حالی که معرفی خواهد  شد که در گذشته نزدیک شاهد رونمایی از مدل فیس‌ لیفت کیا سورنتو تحت مدل 2019 بودیم. در بازار خودروهای کراس‌اوور شاهد رقابت سنگینی هستیم، بنابراین برای باقی ماندن در این رقابت باید شرکت‌ها محصولات خود را بروز نگه دارند.

در حالی که به نظر می‌رسد تنها چند ماه با معرفی نسل آینده کیا سورنتو فاصله داریم، وب‌سایت Kolesa.ru رندرهای این کراس‌اوور را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. خودروی موجود در این رندرها از طراحی بخش جلویی و عقبی جدیدی بهره می‌برد. با توجه به پوشش محافظ موجود در این بخش‌ها در تصاویر جاسوسی، تغییر شدید در آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد. کاپوت کیا سورنتو در این رندرها از طراحی جدیدی بهره می‌برد و دارای خطوطی روی خود است.

از دیگر تغییرات بخش جلویی نسل آینده کیا سورنتو می‌توان به چراغ‌های باریک‌تر در مقایسه با نسل کنونی، طراحی جدید چراغ‌های مه‌شکن و همچنین کاهش ارتفاع سپر جلو برای نمایش بهتر جلو پنجره اشاره کرد. به نظر می‌رسد ارتفاع بخش جلویی این خودرو در مقایسه با نسل کنونی افزایش یافته است؛ با این حال محل قرارگیری آینه‌های جانبی تغییری نکرده است. در حالت کلی، این رندرها از زبان طراحی کنونی شرکت کیا پیروی می‌کنند.

در بخش پشتی کیا سورنتو جدید نیز این موضوع صادق است. در این بخش شاهد طراحی بهینه‌تری هستیم که برای مثال می‌توان به چراغ‌های باریک‌تر اشاره کرد. در تصاویر جاسوسی منتشر شده، کیا به خوبی بخش پشتی این کراس‌اوور دوست داشتنی را پوشانده بود، بنابراین نمی‌توان در رابطه با تغییرات این بخش مطمئن بود. با توجه به این موضوع که تصاویر مخفیانه‌ای از طراحی داخلی این محصول در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، شاهد انتشار رندری از کابین نسل آینده کیا سورنتو نیستیم. انتظار می‌رود این بخش مانند اکثر خودروهای جدید کیا بروزرسانی شود.

معرفی نسل جدید کیا سورنتو تنها مدت کوتاهی پس از رونمایی از مدل فیس لیفت آن تحت مدل 2019، عجیب به نظر می‌رسد. نسل سوم این خودرو در سال 2016 در ایالات متحده آمریکا معرفی و برای سال 2019 طراحی آن بروز شد. در زمان معرفی نسل جدید سورنتو، نسل کنونی آن (مدل فیس لیفت) تنها 1 یا 2 سال عمر خواهد داشت. انتظار می‌رود نمونه فیس لیفت نسل جدید این خودرو نیز چند سال دیگر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها