کد خبر : 9784

نگاهی به کلکسیون حیرت انگیز رابرت داونی جونیور + تصاویر

نگاهی به کلکسیون حیرت انگیز رابرت داونی جونیور + تصاویر

رابرت داونی جونیور این روزها حسابی کار و کاسبی سکه‌ای دارد و به قول قدیمی‌ها پولش از پارو بالا می‌رود، این بازیگر که سال‌هاست او را می‌شناسیم با حضور در نقش آیرون‌من توانست بیشتر از همیشه نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

به گزارش خودروتک، رابرت داونی جونیور این روزها حسابی کار و کاسبی سکه‌ای دارد و به قول قدیمی‌ها پولش از پارو بالا می‌رود، این بازیگر که سال‌هاست او را می‌شناسیم با حضور در نقش آیرون‌من توانست بیشتر از همیشه نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

همین امر باعث شد تا امروزه به یکی از پول‌سازترین هنرپیشه‌های مرد هالیوود تبدیل شود و گفته می‌شود تاکنون ۵ نسخه‌ از فیلم‌های آیرون‌من که داونی جونیور در آنها حضور داشته فروشی بیشتر از ۵ میلیارد دلار داشته‌اند.

جالب است بدانید رابرت داونی جونیور چندین سال با سارا جسیکا پارکر، دیگر هنرپیشه زن موفق سینما و تلویزیون ازدواج کرده بود تا اینکه در سال ۱۹۹۱ از هم جدا شدند. این موارد باعث شده داونی جونیور در سن ۵۳ سالگی به اندازه‌ای پول و ثروت داشته باشد که نتواند این پول‌‌ها بشمرد.

کاملاً مشخص است داونی جونیور نیز همانند دیگر سلبریتی‌ها پول‌های خود را حیف و میل می‌کند و خودروهای گران‌قیمتی می‌خرد، با نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور می‌توان متوجه شد که این هنرپیشه خوش‌تیپ و پول‌دار، سلیقه بسیار خوبی در خرید خودرو نیز دارد و بهترین‌های دنیا را به کلکسیون خود اضافه کرده است.

به این ترتیب اگر شما هم مثل ما از طرفداران رابرت داونی جونیور هستید و به دنیای ماشین علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با هم به فهرستی از بهترین خودروهای رابرت داونی جونیور نگاهی داشته باشیم، به شما قول می‌دهیم مطالعه این فهرست برای شما خالی از لطف نباشد.

۲۰. شورولت کوروت ۱۹۶۵

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

انصافاً باید اعتراف کرد خودروهای مدرن امروزی به اندازه‌ای زرق و برق دارند که بیشتر هوادارن جذب آنها می‌شوند، اما حتماً شما هم با ما موافق هستید که برای یک ماشین‌باز دوآتشه هیچ‌چیزی جای خودروهای قدیمی و کلاسیک را نمی‌گیرد.

از قرار معلوم رابرت داونی جونیور نیز همانند ما عشق خودروهای کلاسیک را در سینه دارد و به همین دلیل خودروهای کلاسیک جذابی را در کلکسیون او مشاهده می‌کنیم که یکی از آنها شورولت کوروت ۱۹۶۵ است.

جالب است بدانید از قرار معلوم رابرت داونی جونیور بیشتر از تمامی خودورهایی که در کلکسیون‌اش دارد سوار بر شورولت کوروت ۱۹۶۵ می‌شود و کاملاً مشخص است که این خودرو را بیشتر از بقیه دوست دارد. بدون شک این کوروت جذاب و کلاسیک سواری دلنشینی به داونی جونیور می‌دهد و به احتمال زیاد تا آخر عمر جایش را در کلکسیون این هنرپیشه خوش‌سلیقه حفظ خواهد کرد.


۱۹. مدل مفهومی آئودی ای‌ترون جی‌تی

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

بانگاهی به کلکسیون خودروهای داونی جونیور متوجه عشق او به برند آئودی خواهید شد، اما کاملاً مشخص است که داونی جونیور به خودروهای معمولی آئودی دل نمی‌بندد و این تنها خودروهای تراز اول آئودی هستند که چشم این سلبریتی را می‌گیرند.

در این زمینه می‌توان به مدل مفهومی آئودی ای‌ترون جی‌تی اشاره کرد. این خودرو به‌عنوان یکی از انقلابی‌ترین خودورهای آئودی شناخته می‌شود و جالب اینجاست که داونی جونیور برای ساخت این خودرو با آئودی همکاری داشته است و به همین دلیل نیز توانسته این خودروی افسانه‌ای را به گاراژ خودش اضافه کند.

ماحصل این همکاری اضافه شدن چندین دستگاه دیگر از خودروهای آئودی به گاراژ رابرت داونی جونیور است که در ادامه به این خودروها نیز اشاره خواهیم کرد.


۱۸. کاماروی شخصی‌سازی شده کریس ایوانز

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

این خودرو در گاراژ رابرت داونی جونیور قرار ندارد و این سلبریتی دست‌ و دلباز این کامارو را خرید و شخصی‌سازی کرد تا به کریس ایوانز که در فیلم‌های انتقام‌جویان با این هنرپیشه همبازی است، هدیه دهد.

اطلاعات زیادی از تغییرات و شخصی‌سازی‌هایی که در این خودرو اعمال شده نداریم و فقط می‌دانیم که داونی جونیور یک کاماروی زیبا و با‌ابهت دهه شصت میلادی را خریداری کرد و با اعمال تغییراتی این خودرو را شخصی‌سازی نمود تا به کریس ایوانز هدیه دهد.

به این ترتیب مطمئن هستیم که در گاراژ کریس ایوانز خودروهای زیادی وجود دارد اما بدون شک این کامارو که داونی جونیور به او هدیه داده، گل سرسبد خودروهای کلکسیون کریس ایوانز خواهد بود.


۱۷. آئودی آر ۸

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

مشخص نیست خودروی آئودی آر ۸ چه طلسمی دارد که تمامی سلبریتی‌ها دست کم یک دستگاه از این خودرو را به کلکسیون خود اضافه می‌کنند، به این ترتیب رابرت داونی جونیور برای اینکه از قافله سلبریتی‌های آئودی سوار عقب نماند یک دستگاه آر ۸ زیبا و شیک را به کلکسیون خود اضافه کرده است.

اگر اهل سینما باشید و مجموعه فیلم‌های آیرون‌من را دیده باشید حتماً چشم شما به جمال این خودرو در این فیلم‌ها نیز روشن شده است. مدلی از آئودی آر ۸ که رابرت داونی جونیور سوار آن می‌شود به پیشرانه‌ای قدرتمند از نوع V10 مجهز است، این خودرو جدیدترین مدل آر ۸ است که آئودی ساخته و به لحاظ فنی در گروه یکی از بهترین سوپرخودروهای دنیا قرار دارد.


۱۶. موستانگ باس ۳۰۲ شخصی‌سازی شده

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

اگر از طرفداران قدیمی موستانگ باشید حتماً باس ۳۰۲ را به‌ خاطر دارید، این خودرو در سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۰ تولید شد و نسخه‌های جدید آن در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ راهی بازار شدند. رابرت داونی جونیور نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از موستانگ باس ۳۰۲ را به کلکسیون خود اضافه کرده است.

جالب است بدانید این خودروی شخصی‌سازی شده در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی SEMA حضور پیدا کرد و جایزه بهترین شخصی‌سازی خودرو را در کلاس خود دریافت نمود. علاقه‌مندان موستانگ به خوبی می‌دانند که باس ۳۰۲ یک موستانگ بسیار کمیاب و جذاب است، اما نسخه شخصی‌سازی شده این خودرو واقعاً نایاب و دست‌نیافتنی است و بدون شک رابرت داونی جونیرو هزینه زیادی برای اضافه کردن این خودروی کلکسیونی به گاراژ خود پرداخت کرده است.


۱۵. فیسکر کارما

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

این خودرو محصول شرکت خودروسازی آمریکایی فیسکر آتوموتیو است و ویژگی‌ خاصی ندارد، اما از آن دسته خودروهای رایجی نیست که دائم در خیابان‌ها به‌چشم بخورد و به احتمال زیاد همین قضیه باعث شده تا رابرت داونی جونیور یک دستگاه فیسکر کارما به گاراژ خودش اضافه کند.

فیسکر کارما در کنار اینکه خودروی نایابی است از سیستم سوخت هیبریدی نیز بهره می‌برد و به‌عنوان یک خودروی کاملاً اشرافی و لاکچری شناخته می‌شود.


۱۴. آئودی آر ۸ مدل ۲۰۰۹

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

همان‌گونه که اشاره کردیم رابرت داونی جونیور عاشق آئودی است و کاملاً طبیعی به‌ نظر می‌رسد که چندین دستگاه آئودی در کلکسیون او قرار بگیرند، در همین راستا می‌توان به آئودی آر ۸ مدل ۲۰۰۹ اشاره کرد. این خوردو یکی از اولین آئودی‌هایی بود که به گاراژ داونی جونیور راه پیدا کرد.

جالب است بدانید داونی جونیور به جای یک دستگاه، چندین دستگاه از این خودرو با مدل‌های مختلف دارد که این قضیه نیز عشق این سلبریتی به آئودی آر ۸ را ثابت می‌کند. برای علاقه‌مندان سینما باید بگوییم که این آئودی آر ۸، دقیقاً همان خودرویی بود که در اولین نسخه از فیلم‌های آیرون‌من آنرا دیده‌ایم.


۱۳. مدل مفهومی آکورا ان‌.‌اس‌.‌ایکس ساخته‌ شده برای فیلم آیرون‌من ۳

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

تجربه نشان داده که هنرپیشه‌ها با خودروهایی که در فیلم‌ها سوار بر آنها هستند رابطه خوبی برقرار می‌کنند و ترجیح می‌دهند بعد از خاتمه‌ یافتن فیلمبرداری، این خودروها را به کلکسیون خود اضافه کنند. این قضیه برای مدل مفهومی آکورا ان.‌اس‌.‌ایکس صورت گرفت و این خودرو را که برای اولین بار در فیلم‌آیرون من ۳ شاهد آن بودیم پس از پایان فیلمبرداری به گاراژ رابرت داونی جونیور اضافه شد.

ناگفته پیداست که با یک آکورا ان.‌اس‌.‌ایکس معمولی طرف نیستیم و این خودروها دقیقاً همان ویژگی‌هایی را دارد که در فیلم آیرون‌من ۳ به تماشای آن نشستیم. اگر از طرفداران دوآتشه خودروهای آسیایی هستید و برند آکورا را به‌خوبی می‌شناسید حتماً می‌دانید که ان.‌اس‌.‌ایکس در میان تمامی خودروهای آکورا به‌عنوان یک خودروی جذاب و افسانه‌ای شناخته می‌شود و کاملاً مشخص است مدل مفهومی این خودرو بدون شک جذابیت‌های بیشتری نیز دارد.


۱۲. آئودی آر ۸ سفید مدل ۲۰۱۴

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

از قرار معلوم علاقه رابرت داونی جونیور به خودروهای آئودی تمامی ندارد چرا که یک آئودی آر ۸ مدل ۲۰۱۴ را نیز در کلکسیون خودروهای این سلبریتی شاهد هستیم. این خودرو دقیقاً همان خودرویی است که در فیلم‌های آیرون‌من نیز شاهد آن بودیم.

ظاهراً آئودی امکانات ویژه‌ای را در این مدل از آئودی آر ۸ لحاظ کرده و به لحاظ با یک خودروی مفهومی خاص طرف هستیم و با انرژی الکتریکی حرکت می‌کند. ظاهراً رابرت داونی جونیور به خودروهای الکتریکی نیز علاقه زیادی دارد چرا که در ادامه باز هم با خودروهای الکتریکی دیگری که در کلکسیون داونی جونیور قرار دارند روبرو خواهیم شد.


۱۱. پورشه ۹۹۳

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

این خودرو ممکن است زرق و برق سایر خودروهای گاراژ رابرت داونی جونیور را نداشته باشد اما بدون شک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که توانست است دل این سلبریتی را ببرد. اگر به تاریخچه خودروهای پورشه علاقه داشته باشید حتماً می‌دانید پورشه ۹۹۳ نه‌تنها یکی از بهترین خودروهایی بود که در دروان خودش تولید شد، بلکه این خودرو عملکرد بسیار خوبی در جاده‌ها داشت و رانندگانی که سوار آن شده‌اند تجربه رانندگی دلنشین پورشه ۹۹۳ را هرگز فراموش نخواهند کرد.

جالب است بدانید این پورشه ۹۹۳ که جای خود را در گاراژ رابرت داونی جونیور خوش کرده است چیزی حدود ۲۰ سال از عمرش می‌گذرد اما همچنان به‌عنوان یک خودروی لاچکری و لوکس، طرفداران زیادی دارد.


۱۰. آئودی کروکی آر ۸ قرمز

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

اگر فیلم‌های آیرون‌من را دیده باشید حتماً به خوبی می‌دانید که رابرت داونی جونیور در این فیلم‌ها لباس قرمز آیرون‌من را برتن می‌کند، به این ترتیب برای اینکه عشق خودش به آئودی را ثابت کند یک دستگاه آئودی کروکی آر ۸ قرمز رنگ را نیز در کنار سایر آئودی‌های آر ۸ خود به کلکسیونش اضافه کرده است.

رابرت داونی جونیور بارها سوار بر این آئودی کروکی در خیابان‌ها دیده شده است و کاملاً مشخص است که این سلبریتی عشق خاصی به این آئودی قرمز رنگ دارد.


۹. فراری کالیفرنیا تی

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

باور کنید هیچ کلکسیون خودرویی را سراغ نداریم که در آن خبری از فراری نباشد، این قضیه عشق سلبریتی‌ها به فراری را ثابت می‌کند و رابرت داونی جونیور نیز برای اینکه از قافله سلبریتی‌های فراری‌سوار عقب نماند یک دستگاه فراری کالیفرنیا تی را به کلکسیون خودروهایش اضافه کرده است.

با نگاهی به تصاویری که داونی جونیور در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌‌گذارد چشم شما به تصاویر زیادی از این سلبریتی در کنار فراریی کالیفرنیا تی روشن خواهد شد که این امر علاقه زیادی داونی جونیور به فراری را ثابت می‌کند.


۸. نیسان جی‌.تی‌.آر

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

نیسان از آن برند‌های ژاپنی است که توانسته جای پای محکمی در بازارهای جهانی پیدا کند و حتی سلبریتی‌های مشکل‌پسند نیز به این برند علاقه دارند، به همین دلیل است که آیرون‌من دنیای سینما یک دستگاه نیسان جی‌.‌تی‌.‌آر را به کلکسیون خود اضافه کرده است.

کارشناسان صنعت خودروسازی نیسان جی‌.‌تی‌.آر را یکی از بهترین خودروهای دنیا می‌دانند و کاملاً مشخص است که این خودرو دقیقاً همان چیزی است که یک بازیگر فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد به دنبال آن می‌گردد. این امر باعث شده تا نیسان جی‌.‌تی‌.‌آر به یکی از خودروهای مورد علاقه رابرت داونی جونیور تبدیل شود و این سلبریتی‌ گاه و بیگاه با این خودرو در خیابان‌ها جولان می‌دهد.


۷. مرسدس‌ اس‌۵۵۰

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

با نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور می‌توان به سلیقه این بازیگر در انتخاب خودرو پی برد، به این ترتیب احتمالاً شما هم با ما هم عقیده هستید که مرسدس‌ اس‌۵۵۰ از آن خودروهایی نیست که رابرت داونی جونیور از آن خوشش بیاید و به گاراژش اضافه کند.

اما به هر ترتیب این خودرو در میان کلکسیون خودروهای داونی جونیور حضور دارد و از آنجایی که این سلبریتی علاقه زیادی به این مرسدس‌بنز ندارد، در بیشتر مواقع زمانی که حوصله رانندگی و ماندن پشت چراغ‌قرمز را ندارد سواری این خودرو را به راننده‌اش واگذار می‌کند تا در صندلی‌های نرم و راحت مرسدس‌ اس ۵۰۰ برای خودش استراحت کند و به مقصد برسد.


۶. مرسدس بنز اس‌.ال ۵۰۰ کوپه کروکی

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

کمتر سلبریتی را سراغ داریم که تنها یک دستگاه مرسدس‌بنز در کلکسیون‌اش داشته باشد، این قضیه برای رابرت داونی جونیور نیز صدق می‌کند و این سلبریتی یک مرسد‌س‌بنز لاکچری و شیک دیگر نیز در گاراژ شخصی‌اش نگهداری می‌کند.

مرسدس بنز اس‌.ال ۵۰۰ کوپه کروکی تمام چیزهایی که یک سلبریتی انتظار دارد را برآورده می‌کند، این خودرو نه‌تنها تجهیزات داخلی لوکس و اشرافی دارد، بلکه تجربه رانندگی بسیار دلنشینی را نیز در اختیار راننده قرار میدهد و بدون شک آیرون‌من دنیای سینما از رانندگی با مرسدس‌بنز اس‌.‌ال کوپه حسابی لذت می‌برد.


۵. بنتلی کنتیننتال

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

برند بنتلی از آن دسته برندهای خودروسازی است که سلبریتی‌ها روی خوشی به آن نشان می‌‌دهند و در کلکسیون بیشتر چهره‌های سرشناس، دست‌کم شاهد حضور یک دستگاه بنتلی هستیم. در همین زمینه رابرت داونی جونیور سراغ یکی از لاکچری‌ترین و بهترین بنتلی‌های دنیا رفته یک دستگاه بنتلی کنتیننتال در گاراژ او به چشم می‌خورد.

بنتلی کنتیننتال از آن دسته خودروهایی است که نهایت ظرافت در ساخت آن اعمال شده است و در کنار تجربه بسیار دلنشین از رانندگی، ظاهر جذاب و لاکچری این خودرو باعث شده تا دل رابرت داونی جونیور را ببرد.


۴. بنتلی کنتیننتال جی‌تی

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

کیفیت ساخت خودروهای بنتلی به اندازه‌ای است که حضور دو دستگاه بنتلی در کلکسیون رابرت داونی جونیور اصلاً غیرمنطقی به‌نظر نمی‌رسد، از طرف دیگر با توجه به شناختی که از آیرون‌من سراغ داریم می‌توان گفت بدون شک او بنتلی کنتیننتال جی‌تی را نسبت به بنتلی کنتیننتال بیشتر دوست دارد.

این خودرو در کنار ظاهر جذاب و اشرافی، قدرت بسیار خوبی دارد و مطمئن‌ هستیم انتظارات رابرت داونی جونیور را از یک خودروی قدرتمند و شیک برآورده کرده است.


۳. مرسدس‌بنز پاگودا

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

حضور چند دستگاه مرسدس‌بنز مدرن و امروزی در گاراژ یک سلبریتی اصلاً چیز عجیبی نیست اما زمانی متوجه می‌شویم یک سلبریتی واقعاً ارزش خودروها را درک می‌‌کند که در گاراژ این سلبریتی شاهد یک مرسدس‌بنز کلاسیک باشیم.

همین امر باعث شده تا داونی جونیور یک دستگاه مرسدس‌بنز پاگودا شیک و جذاب را به کلکسیون خودروهایش اضافه کند. رابرت داونی جونیور این مرسدس‌بنز کلاسیک را به اندازه سایر خودروهای مدرن خود دوست دارد و کاملاً مشخص است که به داشتن این خودرو افتخار می‌کند.


۲. آئودی ای ۷

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

باور کنید گاهی اوقات فکر می‌کنیم داونی جونیور به اندازه‌ای به برند آئودی علاقه دارد که اگر وقت و حوصله‌اش را داشت این برند را کاملاً خریداری می‌کرد تا آئودی صبح تا شب تنها برای او خودرو بسازد.

از شوخی که بگذریم باز هم در فهرست بهترین خودروهای رابرت داونی جونیور چشم‌مان به جمال یک آئودی دیگر روشن می‌شود. آئودی ای ۷ ممکن است به لحاظ قدرت یا ظاهر در خودروهای تراز اول آئودی نباشد اما باز هم به عنوان یکی از بهترین خودروهای آئودی شناخته می‌شود.

آئودی ای ۷، خودروی خانوادگی و جذابی است که سواری دلنشین و لذت‌بخشی دارد، به احتمال زیاد همین موارد باعث شده تا رابرت داونی جونیور هوس کند و یک دستگاه از این خودرو را به کلکسیون خودش اضافه نماید.


۱. آئودی آی ۸

نگاهی به کلکسیون خودروهای رابرت داونی جونیور

وقتی یک سلبریتی به یک برند خودروساز علاقه زیادی داشته باشد و پول خرج کردن هم برایش مشکلی ایجاد نکند دیگر خودرویی از آن برند نمی‌ماند که در گاراژ این سلبریتی حضور نداشته باشد. مصداق این قضیه را می‌توان در گاراژ رابرت داونی جونیور مشاهده کرد.

به همین دلیل است که یک آئودی ای ۸ نیز در کلکسیون این سلبریتی به چشم می‌خورد. اگر از طرفداران برند آئودی باشید حتماً می‌دانید ای ۸ از آن دسته خودروهای پرطرفدار آئودی است، این محبوبیت دلایل زیادی دارد که مهم‌ترین آنها را می‌توان قدرت و رانندگی لذت‌بخش این خودرو دانست.

مهندسین آئودی با ساخت آی ۸، نمونه‌ کاملی از یک خودروی لاچکری با عملکرد بسیار بالا را عرضه کرد‌ه‌اند و بدون شک همین موارد باعث شده تا رابرت داونی جونیور یک دستگاه آئودی آی ۸ نیز به کلکسیون خودروهایش اضافه کند.

منبع: برترین ها

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها