کد خبر : 5970

بازگشت سه مجری محبوب با فصل چهارم گرند تور

بازگشت سه مجری محبوب با فصل چهارم گرند تور

فصل چهارم و پنجم برنامه‌ی محبوب گرندتور در قالب ویژه‌ برنامه‌های بزرگ و پرهزینه و سفر به کشورهای مختلف تولید خواهد شد؛ اجرا در استودیو، برای آخرین بار در فصل سوم انجام می‌شود.

به گزارش خودروتک، در طول چند ماه گذشته با انتشار تصاویر مختلف از فصل سوم برنامه‌ی پرطرفدار گرندتور (The Grand Tour)، شایعه‌های مختلفی درباره‌ی پایان همکاری جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی با آمازون وجود داشته است. به‌نظر می‌رسد که سرانجام این شایعه به پایان برسد.

The Grand Tour / گرندتور

روز گذشته، صفحه‌ی فیسبوک رسمی گرندتور با انتشار پیامی کوتاه از آمازون، تولید فصل چهارم این برنامه را تأیید کرد. در این پیام آمده است: اعلام می‌کنیم که گرندتور برای فصل چهارم ادامه خواهد داشت و آمازون پرایم، همچنان منزلی برای جرمی، ریچارد و جیمز برای سال‌های آینده خواهد بود. در فصل چهارم چادر بزرگ استودیو کنار گذاشته می‌شود و سفرها و ماجراجویی‌های بزرگ که مخاطبان عاشق آن‌ها هستند، وجود خواهند داشت.

همان‌طور که در این پیام مشخص است، سه مجری دوست‌داشتنی بریتانیایی درکنار تهیه‌کنندگی اندی ویلمن که با تاپ‌گیر (Top Gear) همکاری خود را آغاز کردند و سپس گرندتور را به‌وجود آوردند، پس از ۱۷ سال اجرا در استودیو سرانجام این قالب را کنار خواهند گذاشت.

The Grand Tour / گرندتور

کلارکسون در این رابطه گفت: ناراحت‌کننده است؛ دلم برای شوخی‌‌ با ریچارد و جیمز و تماشاگران داخل استودیو تنگ می‌شود. اما تقریبا ۱۷ سال است که در استودیو نشستیم و حرکت خودروها در پیست را تماشا کرده‌ایم. همیشه می‌توان حرکت یک بی‌ام‌ را دور پیست تماشا کرد، ولی چه حرف جدیدی می‌توان درباره‌ی آن گفت؟ (اساسا) این خودرو چهار تا چرخ و یک صندلی دارد. همه‌ی ما موافق هستیم که این شیوه‌ی اجرا را خیلی وقت است انجام می‌دهیم؛ هر چیزی سرانجام به پایان می‌رسد. از طرفی، من ۵۸ سال سن دارم و برای بالا رفتن روی صحنه استودیو، خیلی چاق شده‌ام.

The Grand Tour

کلارکسون پس از پایان سری قدیمی تاپ‌گیر (سال ۱۹۷۷) قالب جدید این برنامه را در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد اما در سال ۲۰۱۵ به همراه هموند، می و ویلمن به آمازون پیوست تا برنامه‌ی گرندتور با بودجه‌ی بیشتر را تولید کنند. کلارکسون اخیرا پس از فیلم‌برداری آخرین قسمت از فصل سوم گرندتور در استودیوی سیار چیپینگ نورتون، در حضور تماشاگران گفت: به پایان این دوران رسیدیم.

براساس گزارش‌ها و گفته‌های تماشاگران حاضر در استودیو، سه مجری پرطرفدار، برنامه را مانند گذشته اجرا کردند اما در پایان مشخص شد که برای اولین‌بار، خانواده‌‌های کلارکسون و هموند در بین جمعیت حضور پیدا کرده‌اند. در پایان آخرین قسمت از اجرای فصل سوم گرندتور که با پخش مونتاژی از شوخی‌ها و صحنه‌های به‌یادماندنی این سه دوست، مجری و همکار همراه شد، فضای استودیو بسیار ناراحت‌کننده بوده است.

The Grand Tour

حدود یک ماه دیگر تا پخش فصل سوم گرندتور و آخرین اجرای این سه مجری در استودیو فاصله داریم؛ با اینکه پایان اجرای کلارکسون، هموند و می در استویو ناراحت‌کننده است، اما این سه مجری برای دو فصل دیگر با آمازون قرارداد امضا کرده‌اند. گرندتور فصل ۴ و ۵ کمی متفاوت خواهد بود؛ درواقع در قرارداد جدید ذکر شده است که هر سال حداقل چهار ویژه‌برنامه‌ی بزرگ و پرهزینه تولید شود تا یادآور دوران گذشته‌ و سفرهای به‌یاد ماندنی تاپ‌گیر باشد.

The Grand Tour / گرندتور

کلارکسون اعلام کرد که در قالب جدید برنامه، هدف اصلی سفر به کشورهایی که تا حالا تیم به آن‌ها سفر نکرده، مانند کره‌ی شمالی و زیمباوه است. این مجری محبوب در پاسخ به بودجه برنامه و بیشتر بودن آن دربرابر ۴ میلیون پوند در هر قسمت سه فصل گذشته گرندتور گفت: باید این‌طور بگم؛ مارول به بودجه‌ی ما حسودی خواهد کرد.

پخش فصل سوم گرندتور که به‌تازگی فیلم‌برداری آن به پایان رسید، از جمعه ۲۸ دی ماه سال ۱۳۹۷ آغاز می‌شود. کلارکسون و هموند در سال ۲۰۰۲ برنامه‌ی تاپ‌گیر را احیا کردند که جیمز مِی سال ۲۰۰۳ به آن‌ها پیوست. تاپ‌گیر بیش از ۲۰ فصل در اختیار این سه مجری بود و با ارزش بیش از ۵۰ میلیون پوند در هر سال به بزرگ‌ترین برند جهانی شبکه‌ی BBC تبدیل شد.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها