کد خبر : 5655

رکوردداران تنوع پیشرانه برای یک خودرو

رکوردداران تنوع پیشرانه برای یک خودرو

خودروسازان معمولا برای پشت سر گذاشتن مراحل هومولوگیشن خودروها در هر کشور ممکن است یک خودرو را با چند نوع پیشرانه عرضه کند.

به گزارش خودروتک، خودروسازان معمولا برای پشت سر گذاشتن مراحل هومولوگیشن خودروها در هر کشور ممکن است یک خودرو را با چند نوع پیشرانه عرضه کند.در این صورت معمولا خودروها با توجه به قوانین کشور ها در مورد واردات خودرو با پیشرانه ای مناسب به آن کشور عرضه می شوند.البته این کار ممکن است دلایل دیگری نیز مانند میزان تقاضای پیشرانه های مختلف در نقاط پراکنده جهان داشته باشد.

1.کادیلاک CTS

این خودرو با 5 نوع پیشرانه به بازار عرضه می شد و شما می توانسد با توجه به سلیقه و قوانین کشورتان از مدل 2.0 لیتری با قدرت 272 اسب بخار تا مدل 6.2 لیتری با قدرت 640 اسب بخار خریداری نمایید.

2.فولکس واگن گلف 2

این مدل محبوب فولکس واگن با 8 پیشرانه متفاوت به بازار عرضه شد و مشتریان قابلیت انتخاب بین مدل های 1 تا 2 لیتری در نوع ای تنفس طبیعی، توربو و دیزلی را داشتند.

3.بیوک سنتیوری

این خودرو نیز همانند فولکس واگن گف با 8 پیشرانه به بازار عرضه شد و در انواع مدل دیزلی و بنزینی با حجم های مختلف قابل خریداری بود.

4.شورولت ایمپالا

نهمین نسل این خودرو پر طرفدار که بین سالهای 2006 تا 2016 میلادی روی خط تولید بود با 8 پیشرانه مختلف قابل سفارش و خریداری بود که در این میان با هر پیشرانه حتی گیربکس های متفاوتی نیز عرضه می شد.

5.فورد سیرا

این مدل فورد بین سالهای 1982 تا 1993 تولید شد و با 15 پیشرانه مختلف روانه بازار کشورهای مختلف شد.پیشرانه این خودرو در انواع حجم ها و سیستم ها و با قدرت های مختلفی تولید شد که این خودرو را در بین پر تنوع ترین خودروها از ننظر پیشرانه قرار می دهد.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها