کد خبر : 5636

1000 فقره سرقت در پرونده سارقان لوازم داخل خودرو

1000 فقره سرقت در پرونده سارقان لوازم داخل خودرو

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به دستگیری اعضاء یک باند 5 نفره سرقت لوازم داخلی خودرو ، گفت: این متهمان به بیش از یک هزار فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش خودروتک، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر،گفت: در راستای اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن بررسی های انجام شده در خصوص یک باند سرقت، موفق به دستگیری اعضاء آن شده و در یک عملیات منسجم، 5 تن از سارقان حرفه ای را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که سر دسته این باند فردی به نام " الف " و دارای سوابق متعدد کیفری است، افزود: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از یک هزار فقره سرقت از ابتدای سال 97 در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کردند و تاکنون 500 تن از شاکیان پرونده نیز شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: اعضاء این باند همچنین به 13 فقره سرقت خودرو اعتراف و اقرار کردند که پس از سرقت وسایل و محتویات داخلی خودرو ها، آنها را در گوشه ای خلوت رها می کردند.

سرهنگ میرزکی، بیان کرد : هر 5 عضو این باند سرقت به همراه 2 تن از مالخران اموال مسروقه در یک عملیات دستگیر که در ادامه تحقیقات پلیسی 2 تن دیگر از مالخران نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه همه اعضاء این باند با قرار وثیقه برای سپری کردن دوران محکومیت خود تحویل زندان شده اند، گفت: در حال حاضر 56 عدد زاپاس خودرو، 50 عدد رینگ و 54 عدد جک خودرو، از مخفیگاه این سارقان کشف شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از مال باختگانی که از ابتدای سال جاری خودرو آنها مورد دستبرد قرار گرفته اند، خواست با در دست داشتن اصل پرونده، برای پیگیری شکایت به اداره 20 پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها