کد خبر : 1243

3 کشته در سقوط خودرو به رودخانه در شمال کشور

3 کشته در سقوط خودرو به رودخانه در شمال کشور

به دنبال افزایش شدت بارش ها، سقوط یک دستگاه پژو ۲۰۶ در رودخانه حویق در جاده تالش- آستارا سه کشته برجا گذاشت.

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری حویق تالش در این باره به رسانه ها گفت: بامداد امروز بر اثر سقوط یک دستگاه پژو ۲۰۶ به رودخانه حویق در محور تالش – آستارا یک کودک ۶ ساله،  ۲ زن ۶۵ و ۲۷ ساله غرق شدند.

پروایی افزود: ۲ مرد ۴۰ و ۴۵ ساله نیز که سرنشین این خودروی سواری بودند با کمک ماموران آتش نشانی حویق از غرق شدن در سیلاب رودخانه نجات یافتند.

البته بارش باران در روز شنبه تنها به دو استان شمالی کشور یعنی مازندران و گیلان اختصاص ندارد و هم اینک در استان های اردبیل، البرز، خراسان شمالی، تهران، آذربایجان شرقی، مرکزی و همدان نیز بارش باران گزارش شده است.

همچنین در استان هایی مثل اردبیل در محورهای اسالم ـ خلخال گردنه الماس و رضی ـ گرمی، آذربایجان شرقی محورهای تبریز ـ اهر و اهر ـ کلیبر، استان مازندران ارتفاعات محور کیاسر به سمنان نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود داد.

با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسیف مبنی بر استمرار وضعیت حاکم تا بعد از ظهر روز شنبه، از شهروندان استان‌های شمالی کشور انتظار می‌رود نکات ایمنی لازم را رعایت کنند و از مسافرانی که از این استان ها قصد عزیمت به استان محل سکونت خود را دارند نیز انتظار می رود با احتیاط کامل رانندگی کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها