کد خبر : 10139

در قسمت پنجم گرند تور فصل 3 چه گذشت؟ + تصاویر

در قسمت پنجم گرند تور فصل 3 چه گذشت؟ + تصاویر

فصل سوم از مجموعه گرند تور که پخش آن از 28 دی ماه آغاز شده، این هفته به ایستگاه پنجم رسید.

به گزارش خودروتک، طبق روال همیشگی، این قسمت هم با شوخی ها و سر به سر گذاشتن های سه مجری آغاز شد. بررسی کوپه اسپرت و موتور وسط جدید فرانسوی ها یعنی Alpine A110 اولین آیتمی بود که بلافاصله پخش شد. وظیفه بررسی این خودرو را جیمز می بر عهده داشت.

the-grand-tour-season-3-episode-5

بعد از بررسی Alpine A110، نوبت آیتم Conversation Street بود. در اپیزود پنجم این آیتم طولانی تر بوده و حدود 10 دقیقه از وقت برنامه را به خود اختصاص داد. بی تردید ستاره Conversation Street این هفته ریچارد هموند بود که با نطق آتشین خود انتقادهایی را مطرح کرد!

the-grand-tour-season-3-episode-5

عزیمت به سوئد و قرار دادن لامبورگینی اوروس یا به قول انگلیسی ها یورس در برابر پورشه 911 آیتم جذابی بود که پس از گفتگوی طولانی سه مجری پخش شد. در این بخش کلارکسون پشت فرمان کراس اوور سریع ایتالیایی ها نشسته و در پیست عجیبی که خود آن را روی یک دریاچه یخ زده طراحی نموده بود، با پورشه 911 به مسابقه پرداخت. هدایت کوپه آلمانی را خانم اَبی ایتون راننده تست برنامه گرند تور بر عهده داشت.

the-grand-tour-season-3-episode-5 (3)

 

Abbie-Eaton-in-Sweden

در دو فصل گذشته عادت کرده بودیم که در میانه های هر اپیزود شاهد بخش مهمان برنامه یا همان Celebrity Brain Crash باشیم. این بخش که با انتقادهای زیادی روبرو شده بود، ظاهرا با تصمیم عوامل مجموعه در فصل جدید حذف شده و دیگر خبری از آن نخواهد بود.

ورق زدن برگی از تاریخ توسط ریچارد هموند و بازخوانی زندگینامه جیم کلارک، راننده پر افتخار لوتوس در دهه 60 میلادی بخش پایانی و جذاب اپیزود پنجم بود. کلارک اسکاتلندی کارنامه بسیاری درخشانی از خود بر جای گذاشته و به اعتقاد برخی برترین راننده تاریخ مسابقات اتومبیلرانی محسوب می شود. دیدن این بخش برای هر علاقه مندی به دنیای ورزش و اتومبیل می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.

jim-clark

برخلاف برخی قسمت ها که در آن گرند تور شبیه یک برنامه کاملا طنز می شود، اپیزود پنجم تماما خودرو محور بوده و می تواند از دقیقه اول تا ثانیه آخر علاقه مندان اتومبیل را پای صفحه تلویزیون نگه دارد.

به اعتقاد ما اپیزود پنجم جزو بهترین های فصل سوم لقب خواهد گرفت؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت تماشای این اپیزود را در برنامه های خود بگنجانید. به خصوص که دانلود این برنامه در فضای وب فارسی به راحتی هرچه تمام تر امکان پذیر است و برخلاف پخش تلویزیونی برنامه تاپ گیر، نیازی به صبر کردن برای انتشار فایل های دانلودی گرند تور نیست.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها