کد خبر : 10075

درگ جذاب بین شاسی بلند شورولت و سوپراسپرت فورد + فیلم

درگ جذاب بین شاسی بلند شورولت و سوپراسپرت فورد + فیلم

شرکت تیونینگ هنسی جز آن دسته از شرکت هاست که دست از تقویت و تیونینگ خودرو های امریکایی بر نمی دارد . این شرکت اصالتا آمریکایی این بار به سراغ یک خودرو بزرگ سایز که می شود آن را هم پیکاپ و هم SUV صدا کرد رفته است.

به گزارش خودروتک، در حالت عادی این خودرو یعنی شورولت تاهو توان تولید 420 اسب بخار را داشته و می تواند 0 تا 100 را زیر 6 ثانیه طی کند. در طرف دیگر این میدان یک فورد موستانگ جی تی با توان 460 اسب بخار و وزن بسیار کمتر قرار دارد که می تواند به سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در زیر 4 ثانیه دست پیدا کند.

موستانگ

در این درگ شورولت تاهو تا 650 اسب بخار تقویت شده است و از پکیج HPE650 هنسی بهره گرفته است. در مقابل نیز موستانگ جی تی کاملا استوک بوده و هیچ تغییری به خود ندیده است. تغییرات انجام شده در شورولت تاهو شامل یک سری بهبود ها در موتور بوده و همچنین سوپر شارژر خودرو نیز بزرگتر شده است. به این نکته نیز باید اشاره کنیم که شرکت هنسی پکیج HPE650 خود را برای ۳ سال یا کارکرد 36000 مایل گارانتی می کند.

اختلاف قدرت بین این دو خودرو چندان قابل توجه نیست اما تفاوت وزنشان غیر قابل چشم پوشی است. باید به این نکته اشاره کنیم که شورولت تاهو چیزی در حدود 900 کیلوگرم از موستانگ سنگین تر بوده و به لطف SUV بودن از آیرودینامیک چندان مناسبی نیز برخوردار نیست که همه این موارد در یک مسابقه درگ که رقابت بر سر میلی ثانیه است تاثیر دارد. در کل با توجه به اختلاف هایی که بین این دو خودرو وجود دارد این مسابقه درگ جذاب به نظر می رسد. شما را به تماشای این مسابقه دعوت می کنیم.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها