کد خبر : 9816

فرمول یک/ گرندپری آذربایجان سال 2023 برگزار می شود

فرمول یک/ گرندپری آذربایجان سال 2023 برگزار می شود

پیست شهری باکو تا سال 2023 شاهد برگزاری گرندپری فرمول یک آذربایجان خواهد بود و این تمدید قرارداد به امضای دو طرف رسیده است.

به گزارش خودروتک، این مسابقه از سال 2016 به تقویم فرمول یک با عنوان گرندپری اروپا اضافه شد و اولین مسابقه ای است که در 2019 برای سال های آتی تمدید می شود. چیس کری، مدیر فرمول یک در این باره به بی بی سی گفت: ما بسیار خوشحالیم که این قرارداد را تمدید کردیم و در سالهای آینده شاهد برگزاری گرندپری آذربایجان خواهیم بود.

در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، گرندپری آذربایجان به یکی از محبوب ترین مسابقات فصل تبدیل شد که همیشه شاهد رقابت های نزدیک، دیدنی و جذاب بوده ایم. جمهوری آذربایجان برای همه ی فرمول یکی ها میزبان فوق العاده ای بوده و شهر زیبای باکو، شهری شگفت انگیز برای نمایش برترین ورزش موتوری به تمام جهانیان است.

چیس کری - فرمول یک

چیس کری – مدیر فرمول یک

آزاد رحیموف، وزیر ورزش کشور آذربایجان نیز افزود که قرارداد جدید موجب افزایش درآمدهای تجاری خواهد شد: با توجه به این فرصت های هیجان انگیز، هرگز جای سوالی برای تمدید قرارداد ما با فرمول یک وجود نداشت و ما خوشحالیم که حداقل پنج سال دیگر میزبان این ورزش فوق العاده هستیم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها