کد خبر : 8530

فرمول یک/ گسلی نیامده با ورشتپن درگیر شد

فرمول یک/ گسلی نیامده با ورشتپن درگیر شد

پیر گسلی به هم تیمی جدیدش، مکس ورشتپن هشدار داد که او به ردبول نیامده تا یک راننده ی شماره دو برای او باشد.

به گزارش خودروتک، پس از موفقیت های گسلی در 2018 به همراه تیم تورو روسو هوندا، او برای فصل 2019 فرمول یک جایگزین دنیل ریکاردو در تیم ردبول شده است. با قرارداد جدید ردبول و هوندا، ورشتپن هدف خود را برای فصل آینده، رقابت برای قهرمانی عنوان کرده اما گسلی نیز هدف های خودش را در 2019 دنبال خواهد کرد و یک راننده ی پشتیبان برای هم تیمی اش نخواهد شد: تبدیل شدن به یکی از بهترین رانندگان حال حاضر فرمول یک، یک چالش بزرگ برای من خواهد بود. کمی زمان نیاز است تا با تیم، افرادش و ماشین به  راحتی کار کنم. همانطور که قبلا گفتم آمدن من از تورو روسو به ردبول اهداف مختلف و فرهنگی متفاوت را به دنبال داشت و در ردبول شاهد فرهنگ انگلیسی طور هستیم.

رقابتی شدن من کمی زمانبر است اما من اینجا نیستم تا یک راننده ی شماره دو باشم، این چیزی نیست که من بخواهم یا با آن خوشحال باشم. مکس یکی از سریع ترین راننده هاست و این موضوع برای من فوق العاده هیجان انگیز است زیر شما را به سطح بالاتری ارتقاء خواهد داد. مطمئنا من در طول فصل بهتر خواهم شد.

پیر گسلی - تیم ردبول

پیر گسلی – تیم ردبول

گسلی در 2019 یک رقابت عادلانه برای قهرمانی می خواهد، البته اگر ردبول و هوندا یک ماشین رقابتی در اختیار آن ها قرار دهند: اگر ماشینی داشته باشم که بتوانم با آن پیروز شوم، عالی خواهد بود. اما اگر ماشینی داشته باشیم که برای پنج رده برتر رقابت کنیم، یعنی به هدفمان رسیده ایم.

در کل من اولین فصل کامل فرمول یکم را در 2018 تجربه کردم و فصل به فصل بهتر و بهتر خواهم شد زیرا تجربه نقش کلیدی دارد. من می دانم که هنوز به تمام پتانسیلم دست نیافتم و این تنها انگیزه من است و هر کاری خواهم کرد تا در سریع ترین زمان به بهترین سطح خودم برسم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها