کد خبر : 8222

فرمول یک/ نظر مثبت توتو ولف دربار موتور هوندا

فرمول یک/ نظر مثبت توتو ولف دربار موتور هوندا

مصاحبه های توتو ولف همچنان مشکوک است اما مدیر مرسدس مراقب هوندا بوده و آخرین موتور تولید کننده ی ژاپنی را بسیار قدرتمند نامید.

به گزارش خودروتک، تلاش های هوندا به همراه تورو روسو در 2018 پیشرفت قابل ملاحظه ی موتور آن ها را نشان می داد و به همین دلیل تیم ردبول ریسینگ اشتیاق خود را برای همکاری با این کمپانی در چند سال آینده نشان داد.

تیم ردبول انتظارات بسیاری از هوندا دارد و مشاور موتوراسپورت ردبول، دکتر هلموت مارکو نیز اخیرا اعلام کرده که هوندا توانایی این را دارد که به آن ها در مرحله سوم تعیین خط (Q3) دکمه پارتی مود را برای افزایش قدرت موتور بدهد تا آن ها بتوانند مرسدس و فراری را برای پول پوزیشن به چالش بکشند.

ولف هوندا را زیر نظر دارد اما افزود که برای فصل 2019 فرمول یک، بزرگترین گام رو به جلو از قوانین جدید ایرودینامیکی حاصل می شود: بله، این درست است زیرا ما دیده ایم که الگوی دیگری وجود ندارد. دیگر تیمی وجود ندارد که فقط در یک نوع پیست برتری داشته باشد. این موضوع تغییر کرده و به خصوص موتور هوندا که در حال حاضر بسیار قدرتمند به نظر می رسد.

اما به نظر من بزرگترین اثر را قوانین ایرودینامیکی جدید خواهد داشت که همه چیز را به طور کامل تغییر خواهد داد.

لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن – چین 2018

ولف معتقد است که یک ذهن خلاق، حتی در میان تیم های کوچکتر، ممکن است ایده ای را ارائه کند که همه ی معادلات را بر هم بزند: ممکن است کسی روزنه ای را در درک بهتر از قوانین زودتر از بقیه پیدا کند، بنابراین من فکر می کنم یک متغیر بزرگ در مقررات جدید وجود دارد. ما تیم هایی را خواهیم دید که فعلا در رادار نیستند.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها