کد خبر : 8157

فرمول یک/ احتمال حضور همیلتون در فراری

فرمول یک/ احتمال حضور همیلتون در فراری

تونی جاردین، کارشناس موتوراسپورت معتقد است که قرارداد بعدی لوئیس همیلتون با منچستر یونایتد فرمول یک، یعنی فراری خواهد بود.

به گزارش خودروتک، با تمام حاشیه ها و احتمالات، لوئیس همیلتون در فصل گذشته قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر و تا انتهای 2020 با مرسدس تمدید کرد. با توجه به اینکه قرارداد سباستین فتل نیز در پایان 2020 به اتمام می رسد، جاردین گفت که راننده ی بریتانیایی به فراری  می پیوندد: بله، پس از این دو سال در مرسدس، او ممکن است که زندگی حرفه ایش را در فراری به پایان برساند و یک قرارداد دو ساله با آن ها امضاء کند که فوق العاده خواهد بود. هر راننده ای به این فکر می کند که برای فراری رانندگی کند زیرا این موضوع رویایی است. مانند منچستر یونایتد در ورزش فوتبال؛ یک میراث با رنگ قرمز و یک تاریخ باور نکردنی…

رانندگان بریتانیایی نیز در فراری بسیار خوب بودند مثلا مایک هاوثورن، پیتر کالینز و نایجل منسل که ایتالیایی ها نیز او را دوست داشتند. آن ها دوست دارند که کاسکت همیلتون را با فراری قرمز ببینند. من مطمئن هستم که او این موضوع را در سر دارد و قبلا نیز بحث هایی صورت گرفته است.

لوئیس همیلتون - گرندپری بریتانیا 2017

لوئیس همیلتون

جاردین در پایان افزود که همه ی این احتمالات بستگی به عملکرد فراری در دو فصل آینده دارد: اگر فراری بد باشد، فکر نمی کنم که او به آنجا برود. فراری باید عملکردی خوبی داشته باشد. اما در هر صورت این امر می تواند یک راه عالی برای پایان حرفه ی او باشد.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها