کد خبر : 8058

فرمولE/ قهرمانی دی آمبروزیو به لطف تصادف دو ب ام و

فرمولE/ قهرمانی دی آمبروزیو به لطف تصادف دو ب ام و

جرمو دی آمبروزیو راننده تیم ماهیندرا ریسینگ با اینکه مسابقه را از رده دهم استارت زده بود اما با یک نمایش خیره کننده موفق به پیروزی در ای پری مراکش شد.

به گزارش خودروتک، دی آمبروزیو که مسابقه ی قبلی بر روی سکو ایستاده بود، در این مسابقه نیز با تصادف دو راننده ی تیم ب ام و یعنی فلیکس دا کاستا و الکساندر سیمز اولین پیروزی فصل خود را بدست آورد و صدرنشین جدول قهرمانی شد.

سم بیرد که مسابقه را از پول پوزیشن آغاز کرده بود در مکان سوم ایستاد و هم تیمی او، رابین فرینز نیز در جایگاه دوم قرار گرفت تا تیم ویرجین ریسینگ بتواند دو سکو در مراکش کسب کند.

سکو مسابقه فرمولE مراکش 2019

سم بیرد ، جرمو دی آمبروزیو و رابین فرینز – سکو مسابقه فرمولE مراکش 2019

ژان اریک ورن که در همان ابتدای مسابقه قصد داشت از بیرد سبقت بگیرد  و جایگاه نخست را بدست آورد در پیج اول با او برخورد کرد و اسپین شد و به رده ی آخر تنزل پیدا کرد. اما در نهایت توانست خود را به رده پنجم برساند.

پاسکال ورلاین و استافل وندورن موفق به عبور از خط پایان نشدند و فیلیپه ماسا نیز رده آخر و هجدهم را کسب کرد.

مکس ورشتپن - فرمولE مراکش 2019

مکس ورشتپن – فرمولE مراکش 2019

از نکات جالب این مسابقه حضور مکس ورشتپن به عنوان جریمه خدمات عمومی در اتاق ناظران مسابقه و توتو ولف، مدیر مرسدس در مراکش بود.

جدول:

جدول مسابقه فرمولE مراکش 2019

جدول مسابقه فرمولE مراکش 2019

در جدول رده بندی نیز دی امبروزیو با 40 امتیاز در صدر قرار دارد و فلکیس دا کاستا و ژان اریک ورن نیز با امتیاز های برابر 28 در تعقیب او هستند.

مقصد بعدی فرمولE، جمهوری چک خواهد بود.  (در تاریخ 5 و 6 بهمن ماه)

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها