کد خبر : 7236

فرمول یک/ رمز دوستی لوئیس همیلتون و سباستین فتل چیست؟

فرمول یک/ رمز دوستی لوئیس همیلتون و سباستین فتل چیست؟

لوییس همیلتون اصولا به عنوان راننده ای یاد می شود که سعی می کند روابطش با رقبا تحت کنترل داشته باشد ولی او در سال 2018 با رقیب اصلی خود یعنی سباستین فتل رفاقت خاصی را ایجاد کرد که در آخر نیز کلاه کاسکت خود را با او تعویض نمود.

به گزارش خودروتک، بعد از به پایان رسیدن گرندپری ابوظبی 2018، لوییس همیلتون پیامی را از رقیب سرخپوش خود دریافت می کند که در آن از او درخواست ویژه ای را می کند.

لوییس همیلتون بیان کرد: سب بهم پیام داد که دوست داری کاسکت هامون رو باهم عوض کنیم. فوتبالیست ها اینکار رو با تیشرت هاشون انجام میدن ولی کاسکت یک راننده فرمول یک به مراتب ارزشمندتر از تیشرت یک فوتبالیسته و این چیزها برای ما ارزش زیادی رو داره. من خودم شخصا کاسکتم رو به کسی ندادم و فکر می کنم فقط با یک یا دو نفر دیگه این کار رو کردم که یکبار با مایکل شوماخر کاسکتم رو عوض کردم.

seb and lewis

لوییس همیلتون و سباستین فتل – گرندپری ابوظبی 2018

راننده بریتانیایی نیز درخواست رقیب خود را قبول کرد و اضافه نمود: در واقع، این یک لحظه بسیار با ارزشی بود چون من در کنار شخصی بودم که برای چهار بار قهرمان جهان شده بود و دستاورد های زیادی را دارد. او مردی با شخصیت فوق العاده و یک راننده فوق العاده تر است. شما وقتی می توانید نشان احترام بین دو راننده را ببینید که وقتی با او اقدام به تعویض کاسکت می کنید.

منبع: فرمول یک ایران


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها