کد خبر : 6335

فرمول یک/ فراری هنوز هم از فتل حمایت می کند

فرمول یک/ فراری هنوز هم از فتل حمایت می کند

مائوریتزیو آریوابنه، رئیس تیم فرمول یک فراری به شوخی بیان کرده است که ایده جالبی به ذهنش رسیده تا به سباستین فتل که برای قهرمانی فصل بعد خواهد جنگید کمک کند.

به گزارش خودروتک، راننده آلمانی تیم فراری علی رغم تمام تلاشی که کرد نتوانست عنوان قهرمانی فصل 2018 فرمول یک را برای خودش کند و پشت سر لوئیس همیلتون از مرسدس دوم شد.

فتل در چین و ژاپن پس از برخورد با مکس ورشتپن اسپین شد، و سپس در فرانسه در همان شروع مسابقه با والتری بوتاس تماسی داشت. در مونزا وضعیت او پس از برخوردی که با لوئیس داشت بدتر هم شد، در آستین هم با هم تیمی سابقش یعنی دنیل ریکاردو تصادفی داشت.

در آلمان هم لقمه ای حاضر و آماده برای همیلتون مهیا کرد و با خروج از پیست و برخورد با دیوار مسیر قهرمانی لوئیس همیلتون را بیش از پیش هموار کرد.

سباستین فتل - تعیین خط گرندپری برزیل 2018

سباستین فتل – تعیین خط گرندپری برزیل 2018

آریوابنه بیان کرد که تیم اسکودریا فراری به دنبال بازگشت قدرتمند در فصل پیش رو خواهد بود: شاید برای فصل بعد وقتی که درگیری سباستین فتل با رقبایش خیلی بالا گرفت به او محافظ آرنج بدهیم.

نه، جدا ما هم به دنبال اهدافی هستیم که سب هم به دنبال شان است. سب باید بهترین خودش را پشت ماشین فراری نشان دهد. ما هم قطعا باید نیازهای اساسی او را تامین کنیم، یک ماشین خوب در اختیارش بگذاریم و تمام تلاش خود را برایش بکنیم.

اگر ما بتوانیم این کار را بکنیم و او هم بتواند، پس مطمئنم که فتل می تواند بیشتر از سهمش عمل کند و این به ما کمک می کند که به چیزهای بزرگی دست یابیم.

سباستین فتل از فصل بعد یک هم تیمی جدید خواهد داشت، چارلز لکلرک بااستعداد که در همین بدو ورودش به فرمول یک از نظر عملکردی بین بهترین ها بوده است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها