کد خبر : 5533

رئیس فدراسیون جهانی موتورسواری با رای ایران انتخاب شد

رئیس فدراسیون جهانی موتورسواری با رای ایران انتخاب شد

اجلاس سه روزه فدراسیون جهانی موتورسواری برای انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه جدید با انتخاب ژرژ وگای پرتغالی در اسپانیا به پایان رسید .

به گزارش خودروتک، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، در این اجلاس که محمود صیدانلو رئیس فدراسیون ایران حضور داشت ، پس از انصراف دیگر نامزد انتخابات از اتریش ، ژرژ وگای پرتغالی نامزد مورد حمایت ایران با کسب ۷۹ رای از ۱۰۳ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون موتور سواری جهان به مدت ۴ سال انتخاب شد .

قول حمایت و سفر به ایران 

ژرژ وگا بعد از انتخاب شدن، در این مجمع در دیداری که با صیدانلو داشت، قول حضور در آینده نزدیک در یکی از مسابقات موتورسواری در ایران داد و بیان داشت از ایران در آسیا حمایت لازم را به عمل خواهد آورد . وی همچنین در این ملاقات اعلام کرد در زمینه ارسال تجهیزات موتور سواری به کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد . 

دیدار با مقامات و روسای فدراسیون های کشورهای دیگر  

رئیس فدراسیون موتور سواری جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این اجلاس جدا از دیدار و گفت و گو‌ با دیگر همتاهای شرکت کننده از کشورهای دیگر از جمله ژاپن با توجه به شرایط تحریم و خرید تجهیزات دسته دوم برای برطرف کردن نیازهای ورزشکاران موتور سواری مذاکرات سودمندی داشت و رئیس فدراسیون ژاپن در این ملاقات آمادگی خود را در همه زمینه ها از جمله همکاری در برطرف کردن مشکلات تجهیزاتی و آموزشی اعلام کرد . صیدانلو‌ همچنین پیرامون روابط دوجانبه و همکاری های آموزشی با روسای فدراسیون های لبنان ، بحرین ، قطر ، ترکیه ، قرقیزستان و قزاقستان هم دیدار داشت و به توافقات خوبی دست پیدا کرد .

 کمک آسیا و آندورا در راه اندازی مسابقات موتورسواری در برف در ایران 

در این اجلاس که در روز سوم با مجمع انتخابات آسیا همراه بود ، کاراتیف پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس جدید همراه با صیدانلو و دیگر روسای فدراسیون موتور سواری آسیا از امکانات منحصر بفرد کشور آندورا در برگزاری مسابقات موتورسواری روی پیست های برفی موسوم به اسنو باکس دیدن کرد و پس از ​این بازدید رئیس فدراسیون موتورسواری آندورا و کاراتیف قول کمک به راه اندازی این رقابت ها در ارتفاعات برفی ایران همراه با تامین تجهیزات مورد نظر را دادند.

تلاش برای اخذ کرسی آسیایی و جهانی 

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همچنین در حاشیه اجلاس فدراسیون جهانی موتور سواری جدا از دیدار با جیووانی کوپولیو از ایتالیا نفر دوم هیات رئیسه جدید که با حمایت ایران انتخاب شد ، دیداری مهم با بن سلایم رئیس اماراتی منطقه خاورمیانه و آفریقا ​برگزار کرد .

بن سلایم که نایب رئیس فدراسیون جهانی هم هست در این دیدار از ایران بخاطر فعالیت های خوبش در آسیا و خاورمیانه در بخش موتورسواری تشکر و تقدیر کرد .

بن سلایم در خاتمه در در پی درخواست صیدانلو مبنی بر حضور فعال تر نمایندگان در کمیته های موتور سواری آسیایی و جهانی اظهار داشت : از ظرفیت های خوب فنی ایران در ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی با خبر هستم و با ​حمایت فدراسیون آسیا تلاش می کنیم ​که با توجه به عملکرد خوب شما و نگاه توسعه ای که به این امر دارید ، کرسی های موثر تری در اختیار نمایندگان ایران قرار گیرد . 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها