کد خبر : 5530

فرمول یک/ خبرهای بد از مرسدس

فرمول یک/ خبرهای بد از مرسدس

مدیر مرسدس، توتو ولف آشکار ساخت که طرح جدید موتور مرسدس با کمی مشکل مواجه شده و بازدهی مورد انتظار آن ها را ندارد.

به گزارش خودروتک، در 2019 پیکان های نقره ای به دنبال ششمین قهرمانی متوالی جدول سازندگان فرمول یک خواهند بود اما مدیر این تیم معتقد است که آماده سازی برای اجرای این برنامه تاکنون به آسانی پیش نرفته است: ما چند هفته خوب در تونل باد داشته ایم. ما همچنین کمی تنزل از سمت موتور داشته ایم جایی که ما بر این باور بودیم که طرح جدید [از لحاظ عملکردی] باید ارائه بیشتری می داشت.

اما این بچه ها مانند همه ی ما بسیار بلند همت هستند بنابراین من خوش بینم. اما هیچکس نمی داند در آینده چه رخ می دهد و همه ی ما می دانیم جلسه اول تعیین خط در ملبورن، لحظه ای است که همه دستان خود را رو خواهند کرد.

اندرو شوولین - توتو ولف

اندرو شوولین و توتو ولف

اگر چه به نظر می رسد که فرمول یک به خواب زمستانی رفته اما ولف گفت که آن ها بیدارتر از همیشه به توسعه ماشین 2019 خود سرعت می بخشند: قوانین تغییر کرده اند و بنابراین این عادی است که داونفورس کم شود اما ما شایعاتی از پدوک شنیدیم که افراد دیگر توانسته مقدار زیادی از آن را بازیابی کنند.

همانطور که ما گفتیم یک رقابت وحشتناک برای توسعه، پیدا کردن داونفورس و کاهش درگ در جریان است. البته موتور و اضافه کردن اسب بخار بیشتر به موتور یک بخش بسیار مهم است. بنابراین ما برای خودمان اهداف بلندپروازانه ای قرار دادیم. راستش ما شش هفته پیش اهداف خودمان را بالا بردیم زیرا شایعاتی شنیدیم که دیگران واقعا خوب کار می کنند. بنابراین ما نقطه ی پایانی هدفمان را افزایش دادیم و چیزی که نیاز داریم یک دور زمانی کامل است. ما هنوز بر روی سراشیبی قرار داریم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها