کد خبر : 5113

موتو جی پی/ انتقاد روسی از عملکرد تیم یاماها

موتو جی پی/ انتقاد روسی از عملکرد تیم یاماها

ولنتینو روسی می گوید آپدیت هایی که یاماها برای تست های موتوجی پی والنسیا و خرز آورده، به اندازه ی کافی برای رقابت و کسب پیروزی خوب نیستند.

به گزارش خودروتک، در روز ابتدایی تست خرز دو موتورسوار دوکاتی، دنیلو پتروچی و آندره دویزیوسو بهترین زمان ها را به ثبت رساندند. ماوریک وینالس نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت اما این در حالیست که دیگر موتورسوار یاماها یعنی روسی زمان هفدهم را  به ثبت رساند و فاصله ی 1.6 ثانیه ای با رده نخست داشت.

جدول اولین روز تست موتوجی پی خرز 2018

جدول اولین روز تست موتوجی پی خرز 2018

یاماها دو موتور را برای تست والنسیا و خرز آورده است اما روسی معتقد است که هیچ کدام آن ها پیشرفتی را ندارند که او انتظار داشت: مشکل اینجاست که ما گام بزرگی بر نمیداریم. وقتی که با موتور در حال دور زدن هستم بسیاری از مشکلات هنوز مانند قبل است. در طبقه بندی کلی، من خیلی با پشت در تقلا هستم زیرا مشکل من زمانی است که لاستیک نو دارم و در پایان هم زمان مناسبی ندارم. جدا از این، مهم ترین چیز تمرکز بر روی سرعت است که ما بسیار سریع نیستیم.

بچه های بالای جدول از ما سریع تر هستند. مشکل ما انتخاب درست از بین دو موتور آورده شده نیست بلکه هر دوی آن ها پیشرفتی را ندارند که ما نیاز داریم. این نظر من است.

ولنتینو روسی - تست موتوجی پی خرز 2018

ولنتینو روسی – تست موتوجی پی خرز 2018

روسی همچنین افزود که مشکل خوردگی لاستیک ها هنوز برطرف نشده و  همین باعث می شود که یاماها از دوکاتی و سوزکی در استفاده از لاستیک ها کندتر باشد: با لاستیک های نو ما سریع هستیم، ماوریک بسیار سریع است و فرانکو موربیدلی نیز سریع است. بعد از چند دور دوکاتی و سوزوکی سرعت بهتری دارند.

اگر برای مسابقه ما پنجم، ششم یا هفتم باشیم یا اگر تصادفی در جلو رخ دهد و ما چهارم باشیم نمی توانیم برای پیروزی رقابت کنیم. ما بخش های دیگری نیز داریم که به خوبی کار کردن آن ها در هر حالتی در طول فصل بسیار مهم است و ما امیدواریم که بتوانیم بهبود پیدا کنیم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها