کد خبر : 4839

فرمول یک/ با آمدن آلبون به تورو روسو، تمام صندلی های فصل 2019 مشخص شد

فرمول یک/ با آمدن آلبون به تورو روسو، تمام صندلی های فصل 2019 مشخص شد

تیم اسکودریا تورو روسو دقایقی پیش اعلام کرد که الکساندر آلبون سال ۲۰۱۹ هم تیمی دنیل کویات خواهد بود. به این ترتیب برندون هارتلی نیز به پایان کار خود در فرمول یک رسید. راننده نیوزیلندی برای بیشتر فصل ۲۰۱۸ تحت فشار بخاطر عدم کسب موفقیت بود و تنها ۴ امتیاز گرفت. تیم در نایت تصمیم گرفت وی را از بدبختی خود نجات دهد و آلبون را جایگزین او کرد.

به گزارش خودروتک، راننده انگلیسی-تایلندی که بعد از جورج راسل و لاندو نوریس در رده سوم مسابقات فرمول 2 در پایان سال 2018 قرار گرفت، در مصاحبه ای گفت : این احساس خیلی خوبی است که می توانم فصل آینده در فرمول یک رانندگی کنم. در طول دوران حرفه ای خود، بالا و پایین هایی داشته ام. در سال 2012 به وسیله ردبول کنار گذاشته شدم. بعد از آن متوجه شدم که مسیرم برای رسیدن به فرمول یک خیلی سخت تر خواهد شد.

به سختی تلاش کردم و سعی کردم هر بار که داخل ماشین می نشینم همه را تحت تاثیر قرار دهم. می خواهم از تیم ردبول و شخص دکتر هلموت مارکو تشکر کنم که به من باور داشتند و فرصتی دیگر به من دادند.

من همیشه دیوانه ی موتور اسپورت بوده ام و از زمانی که رانندگی یاد گرفتم رویایم نشستن در ماشین فرمول یک بود. به دست آوردن این فرصت باورنکردنی است.

مسابقه جی پی 3 سیلوراستون- آلبون و لکلرک

مسابقه جی پی 3 سیلوراستون- آلبون و لکلرک

الکساندر برای تیم نیسان در فرمول E رانندگی کرده است اما تورو روسو موفق به پرداخت بند قرارداد وی و آزاد کردن او شد.

فرانز توست مدیر تیم فرمول یک تورو روسو گفت : الکساندر فصل فوق العاده ای را در فرمول 2 گذرانده است. چهار مسابقه را پیروز شده و در جدول کلی سوم شده است. راه هایی که برای سبقت از رقبا انتخاب می کند نشان دهنده آمادگی و با تجربه تر شدن اوست.

برای فصل 2019 تیم ما خوشبین است چون دو راننده جوان و تهاجمی به نام دنیل و الکساندر داریم و به سمت موفقیت می خواهیم برویم.

این اتفاق تکلیف تمام تیم ها در فصل 2019 مشخص کرد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها