کد خبر : 4349

فرمول یک/ موضع گیری هملیتون علیه لکرک و ورشتپن

فرمول یک/ موضع گیری هملیتون علیه لکرک و ورشتپن

لوئیس همیلتون معتقد است که باید برای فصل 2019 فرمول یک سخت تر کار کند تا شیرهای جوان و گرسنه پشت سرش را دفع کند.

به گزارش خودروتک، راننده ی مرسدس در فصل جاری موفق به کسب پنجمین عنوان قهرمانی جهان شد و نزدیک ترین رقیب او، سباستین فتل از تیم فراری بوده است.

فراری برای فصل آینده در کنار راننده ی آلمانی اش، چارلز لکلرک جوان را نیز خواهند داشت و به همراه مکس ورشتپن از ردبول زوجی هستند که همیلتون انتظار رقابت با آن ها را دارد.

بنابراین به نظر می رسد که همیلتون پس از پایان 2018 باید به فکر پیشرفت باشد: ما پس از پایان سال قطعا به فصلی که گذشت نگاهی خواهیم انداخت همانطور که همیشه چیزهایی وجود دارند که باید نگاهی به آن بیاندازید.

ما در همه ی مسابقات پیروزی بدست نیاوردیم، در ابتدای سال حوادث بدی وجود داشت و همیشه فضا برای بهبود وجود دارد.

بنابراین انتظار دارم که این کار را انجام دهم و این توقع من از خودم است. من باید برای انجام این مهم در زمستان کار کنم و یک رویکرد کمی اصلاح شده را داشته باشم.

البته شما یک چالش بزرگ خواهید داشت و آن هم این بچه های جوان اند که در حال آمدن هستند. لکلرک در فراری گرسنه ی اثبات خودش خواهد بود و شما مکس را نیز خواهید داشت که هنوز هم گرسنه است، بنابراین من باید کاملا مطمئن شوم که هنوز هم در بالاترین سطح قرار دارم.

چارلز لکلرک

چارلز لکلرک

لکلرک یکی از مهم ترین اهداف رسانه ها برای فصل آینده خواهد بود و عملکرد او در اسب رقصان قرمزها جذابیت خواهد داشت و باید دید که آیا او می تواند تهدیدی برای قهرمانان فرمول یک باشد یا خیر! لکلرک در این باره گفت:

قطعا این برای من یک افتخار است که این حرف را از لوئیس می شنوم.

او یک راننده باور نکردنی است و از سالها قبل از ورود من به فرمول یک، او را تماشا کرده ام.

من در سال آینده فقط سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم اما این موضوع آسان نخواهد بود. او بسیار باتجربه و راننده ی فوق العاده ای است. اما قطعا شنیدن این مورد خوب است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها