کد خبر : 4287

رالی فرهنگی، ورزشی از تهران تا متین آباد کاشان

رالی فرهنگی، ورزشی از تهران تا متین آباد کاشان

اولین رالی فرهنگی ورزشی سال ۱۳۹۷ زیر نظر کمیته رالی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در کلاس های همگانی و بانوان روز پنجشنبه اول آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خودروتک، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، این رویداد طی روزهای پنج شنبه و جمعه اول و دوم آذرماه با حضور شرکت کنندگان در این رالی، در مسیر تهران تا منطقه گردشگری متین آباد کاشان برگزار خواهد شد .

 سینا سعیدی رئیس کمیته رالی فدراسیون در این خصوص اظهار داشت : نزدیک به ۵۰ خودرو آمادگی خود را برای شرکت در این رالی اعلام کرده اند و ثبت نام به پایان رسیده است. وی تاکید کرد حضور حداقل یک نفر از سرنشینان خودروها در ​جلسه توجیهی و تکمیل مدارک که از ساعت ۱۷ تا​ ۱۹ روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در پیست کارتینگ آزادی واقع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد، الزامی است.

رئیس کمیته رالی فدراسیون همچنین مکان شروع این مسابقه فرهنگی ورزرشی را هتل پارسیان اوین اعلام کرد و گفت: مراسم افتتاح این رویداد از ساعت ۷:۳۰ صبـح روز پنجشنبه اول آذرماه در نظر گرفته شده که پس از طی مسافت ۸۰۰ کیلومتری تهران تا متین آباد و بالعکس در نهایت ​نفرات برتر اولین رالی فرهنگی، ورزشی سال ۹۷ معرفی خواهند شد .

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه هم در محل هتل پارسیان اوین از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ روز دوم آذرماه برگزار می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها