کد خبر : 4186

موتو جی پی/ کیسی استونر از دوکاتی خواهد رفت

موتو جی پی/ کیسی استونر از دوکاتی خواهد رفت

دوکاتی به طور رسمی اعلام کرد که قهرمان دو دوره موتوجی پی، کیسی استونر در فصل آینده به عنوان موتورسوار تست این تیم فعالیت نخواهد داشت.

به گزارش خودروتک، پیش از این نیز اعلام شده بود که موتورسوار 33 ساله تمایلی به ادامه ی همکاری با تیم دوکاتی ندارد، تیمی که با آن در سال 2007 اولین قهرمانی جهان خود را کسب کرد.

استونر پس از پایان رابطه ی کاری خود با هوندا، در سال 2016 به عنوان موتورسوار تست به تیم ایتالیایی پیوست. توافق استونر با دوکاتی سه ساله بوده و در نهایت اعلام شد که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

کیسی استونر - موتو جی پی

کیسی استونر

استونر گفت: من می خواهم از دوکاتی برای این خاطرات عالی و به خصوص حمایت و شور و اشتیاق طرفداران دوکاتی برای علاقه مشترک ما یعنی مسابقه و موتورسواری تشکر کنم، من همیشه این را به یاد خواهم داشت.

در طول سه سال گذشته، واقعا از کار با تیم تست، مهندسین و تکنسین ها برای بهبود موتور لذت بردم و بهترین ها را برای تیم آرزو می کنم.

آندره دویزیوسو و کیسی استونر

آندره دویزیوسو و کیسی استونر

کلودیو دومنیکالی مدیر دوکاتی نیز اذعان کرد: کیسی همیشه در قلب دوکاتی باقی خواهد ماند و ما از همکاری او در طول سه سال گذشته تشکر می کنیم. دوکاتی و بسیاری از طرفداران از صمیم قلب از کیسی تشکر می کنند و برای او و خانواده اش بهترین ها را همراه با شادی در آینده آرزو می کنند.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها