کد خبر : 4093

فرمول یک/ واکنش همیلتون به تصادف اکون و ورشتپن

فرمول یک/ واکنش همیلتون به تصادف اکون و ورشتپن

لوئیس همیلتون اذعان کرد که از حادثه بین استبان اکون و مکس ورشتپن در گرندپری برزیل شگفت زده نشده است.

به گزارش خودروتک، این حادثه در پیج دوم برای راننده ی جوان ردبول اتفاق افتاد و پیشتازی و در نهایت پیروزی مسابقه را تقدیم راننده ی مرسدس کرد. همیلتون گفت: من این حادثه را دیدم و  چیزی نبود که تعجب کرده باشم.

منظورم این است که دیدم که آن ها رقابت می کنند، اما آن ها برای رده ای مشابه مسابقه نمی دادند. من ذهنیت متفاوتی داشتم و خوشبختانه آن ها توانستند به مسابقه ادامه دهند و هیچکس صدمه ندیده بود. مکس کسی بود که بدون ترس پیش رفت و این چیزی است که حالا و بعدا به شما ضربه خواهد زد.

مکس ورشتپن و استبان اکون – گرندپری برزیل 2018

این پیروزی به تیم مرسدس کمک کرد تا پنجمین قهرمانی متوالی خود را در جدول سازندگان جشن بگیرد و همیلتون نیز مانند همیشه از تیم تشکر کرد:

واقعا این بچه ها در شش سال گذشته سخت کار کرده اند.

این سفر باورنکردنی با تیم بود و این [قهرمانی] چیزی است که تمام سال برای آن تلاش می شود.

هر کسی از خواب بیدار می شود و هر روز به کار می رود و برای بهترین ها تلاش می کند و آن ها واقعا به صورت یک سیستم واحد همکاری کردند.

من همیشه به شما گفتم که چقدر افتخار می کنم که برای آنها رانندگی کنم و امروز بهترین استایلی بود که ما می توانستیم انجام دهیم.

والتری بوتاس، توتو ولف و لوئیس همیلتون

والتری بوتاس، توتو ولف و لوئیس همیلتون

قهرمان 5 دوره فرمول یک همچنین توضیح داد که آن ها پیروزی آسانی در برزیل نداشته اند: ما در تقلا بودیم و مشکلاتی با موتور داشتیم و ورشتپن نیز از ما مانند یک اردک نشسته و حریف بی دفاع عبور کرد.

بدیهی است که او اشتباه کرد و ما را به رقابت بازگرداند. من به همه افتخار می کنم، همه ی نفرات در خانه مرسدس، از تلاش های مداوم شما بسیار سپاسگزارم.

به تمام شرکا و حامیان ما که بدون آن ها نمی توانستیم به عنوان برنده در برزیل قرار بگیریم. خداوند نگهدارتان باشد، از شما متشکرم.

من به شما می گویم که فقط یک قطعه از زنجیر مرسدس هستم و آن ها به من ابزاری دادند که من تلاش کردم تا بهترین ها را با آن انجام دهم. من افتخار می کنم که گاهی اوقات کاری بیش از چیزی که مورد نیاز است را انجام می دهم، اما این چیزی است که من برای آن زندگی می کنم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها