کد خبر : 3874

فرمول یک/ نگرانی ها درباره فشار هملیتون به لکرک

فرمول یک/ نگرانی ها درباره فشار هملیتون به لکرک

فردریک واسر مدیر تیم فرمول یک آلفا رومئو سائوبر معتقد است چارلز لکلرک راننده کنونی تیم و فصل آینده اسکودریا فراری متحمل فشار زیادی از جانب همیلتون در فصل آینده خواهد شد.

به گزارش خودروتک، منگاسکویی سال ۲۰۱۹ جایگزین کیمی رایکونن در تیم فراری خواهد شد و در مقابل قهرمان پنج دوره مسابقات نبرد خواهد کرد.

واسر معتقد است مقایسه این دو اصلا عادلانه نیست چون دوران حرفه ای آن ها به راه های متفاوتی آغاز شده است. او گفت: من چارلز را با افرادی نظیر لوییس مقایسه نمی کنم. اول از همه لوییس بیشتر از ده سال قبل وارد فرمول یک شده و برای مکلارن رانندگی کرده است و تیم او از شانس های قهرمانی بوده، پس این تفاوت بزرگی است که در این جنبه های آغاز فعالیت خود با یکدیگر دارند.

قبل از ورود چارلز ما آخر بودیم اما ورود او تفاوت عمده ای را برای ما رقم زد. شروع با تیمی مثل سائوبر بسیار آسان تر است. در مسابقه اول متوجه استرس و مشکلات وی بودیم.

اما مسابقه به مسابقه پیشرفت کرد و شاهد افزایش توانایی های او در زمینه مدیریت خود و ماشین بودیم.

سباستین فتل و چارلز لکلرک

سباستین فتل و چارلز لکلرک

با وجود مقایسه ناعادلانه، فردریک معتقد است لکلرک در آینده می تواند قهرمان جهان شود‌. او افزود: سخت ترین چیز مدیریت ماشین و کار کردن با مهندسین است‌. در هفته های اول این کار برای او خیلی سخت بود اما سریع پیشرفت کرد و سرعت او افزایش یافت‌.

در فراری و در مقابل لوییس تحت فشار قرار خواهد گرفت. اینکه او شگفت زده خواهد شد یا نه بستگی به قدرت ماشین خواهد داشت.

ماشین به مرور پیشرفت خواهد کرد، چارلز هم همینطور، چیزهای لازم را در اختیار دارد. باید دید چه خواهد کرد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها