کد خبر : 3453

حمایت تمام قد مدیر فرمول یک از فراری

حمایت تمام قد مدیر فرمول یک از فراری

راس براون مدیر ورزشی فرمول یک پس از پنجمین قهرمانی لوئیس همیلتون اعلام کرد این برد نباید باعث شود فراری از مبارزه دست بکشد.

به گزارش خودروتک، فصل ۲۰۱۸ در حالی به پایان رسید که سباستین فتل در ده مسابقه ابتدایی صدر نشین جدول راننده ها بود اما پس از نه مسابقه و در نهایت در تنها دو مسابقه مانده به انتهای فصل رقابت را به همیلتون باخت. با این حال براون که سابقه کار برای فراری و برد پنج قهرمانی جهان را با مایکل شوماخر افسانه ای دارد معتقد است شکست همیشه تلخ است اما فراری نکات مثبت زیادی در این فصل داشت و باید به رقابت برای فصل بعد ادامه دهد: فراری و فتل باید از همین الان کار خود را با درک اشتباهات و رفع آن ها دوباره شروع کنند. فراری نباید به فکر تسلیم شدن باشد.

تنها در دو فصل فراری خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نشان داد چیزی که در ابتدای دوران بازگشت موتور های هیبرید کاری غیر ممکن به نظر می رسید. حال فراری باید دوباره حرکت کند و روحیه تیم خود را بالا ببرد.

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه فتل کمی ناامید بود که قادر درک است. وقتی شما در طول فصل رقابت نزدیکی را دنبال می کنید ممکن است اشتباهاتی را داشته باشید و باید این اشتباهات را درک کنید و به دنبال رفع اشتباهات خود برای فصل بعد باشد.

شرایط آن ها را کاملا درک می کنم. من چنین شرایطی را در ابتدا حضورم در مرسدس داشتم. اما اگر فراری ناامید شود شک نکنید مرسدس سال های زیادی قهرمانی های متعددی را جشن خواهد گرفت.

راس براون

راس براون

براون همچنین از عملکرد همیلتون و تیم سابق خود بسیار تمجید کرد: برد قهرمانی در دو مسابقه زودتر از اتمام فصل فوق العاده است البته او حمایت یک تیم بی نظیر را دارد.

اگر بخواهم یک ویژگی اصلی همیلتون را برای قهرمانی امسال نام ببرم آن می تواند برد در مسابقاتی باشد که اصلا با خصوصیت رانندگی او مناسب نبود. از جمله این پیست ها می توان مونزا، بوداپست و هوکنهایم نام برد. البته او این مسابقات را در حالی برد که شاید خوش شانس ترین مرد در پیست بود.

در حال حاضر او در جدول تنها یک رقیب برای شکست دارد آن هم مایکل شوماخر. لوئیس در حال حاضر جزئی از تاریخ فرمول یک است و تبدیل به یکی از افسانه های فرمول یک شده است. او کارش را بسیار عالی انجام داده است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها