کد خبر : 3104

فرمول یک/ همیلتون به شدت نگران گرند پری مکزیک

فرمول یک/ همیلتون به شدت نگران گرند پری مکزیک

لوئیس همیلتون در حالی مسابقه امسال را در کنار سباستین فتل استارت خواهد زد که اتفاقات گرندپری مکزیک 2017 را از ذهنش پاک کرده است.

به گزارش خودروتک، راننده بریتانیایی 12 ماه پیش چهارمین عنوان قهرمانی جهان را در مکزیکوسیتی بدست آورد اما در شرایطی نامطلوب او به این عنوان دست یافت در حالی که مسابقه را در رده نهم به پایان برد.

او به دلیل برخورد با فتل، مسابقه را در رده پایینی تمام کرد – تنها برخورد عجیب این فصل – که باعث شد هر دو در انتهای دور اول به پیت بروند. لاستیک همیلتون بر اثر این برخورد پنچر شد و همچنین بال جلویی ماشین توسط فتل صدمه دید.

با توجه به اینکه دنیل ریکاردو پول را بدست آورده است و همچنین مکس ورشتپن نیز در جایگاه دوم است، همیلتون برای بدست آوردن پنجمین قهرمانی نیازمند تمام کردن مسابقه در هفت رده بالایی است در شرایطی که در کنار او فتل قرار دارد.

همیلتون اشاره کرد: شما سال گذشته دیدید که پشت ماشین قرمز چه اتفاقی افتاد.

این واقعا به شرایط حرکت ما بستگی دارد اما رده سوم، جایگاه خوبی است.

برای استارت در اینجا، بواسطه هر دو راننده جلویی برای شما موقعیت خوبی ایجاد می‌شود.

من قصد دارم که برای بدست آوردن رده بجنگم اما بخوبی هم از وضعیت ردبول‌ها در جلو آگاه هستم.

همیلتون با اختلاف 0.1 ثانیه نسبت به ردبول‌ها، در نبرد Q3، رده‌بندی را در جایگاه سوم تمام کرد.اما او از این رده استارت ابراز خوشحالی کرد زیرا فکر می‌کند که با توجه به توانایی‌های مرسدس در آئوتودرمو هرمانوس رودریگز، موفق خواهد بود.

او اضافه کرد: من از جایگاهم در خط استارت واقعا خوشحالم.

ما دیروز روز سختی داشتیم و امروز پیشرفت قابل توجهی بود. دیروز خیلی بیشتر عقب بودیم  بنابراین انتظار نداشتم تا این حد بهتر شویم. اما تیم شب گذشته کار بزرگی را انجام داد.

بهترین چیزی را که ممکن بود بدست آوردم. من برای دنیل خیلی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم. پشت ردبول‌ها بودن چیز بدی نیست.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها