کد خبر : 2752

فرمول یک/ سباستین فتل: کابوس ما تمامی ندارد

فرمول یک/ سباستین فتل: کابوس ما تمامی ندارد

سباستین فتل که دیروز در گرندپری آمریکا 2018 توانست مقام چهارم را کسب کند و شاهد برد هم تیمی خود باشد “در هم آمیخته با احساسات ” بود..

به گزارش خودروتک، برای چندمین بار مسابقه سباستین فتل با برخورد با یکی از خودروهای ردبول دست خوش تغییراتی شد که او را از دست یافتن به امتیاز های بهتر منع کرد…

در ژاپن این مکس ورشتپن بود و این بار نوبت دنیل ریکاردو آن هم در دور اول بود که با او برخوردی را داشته باشد و او از جایگاه پنجم به پانزدهم برود…ولی او سریعا جایگاه ها را یکی پس از دیگری پس گرفت تا جلوی قهرمان شدن لوییس همیلتون را بگیرد..

در لحظات آخر نیز این راننده آلمانی توانست با سبقت از والتری بوتاس خود را به جایگاه چهارم برساند و مسابقه را پشت سر لوییس همیلتون به اتمام برساند و همه این ها دست به دست هم دادند تا کیمی رایکونن پس از 113 مسابقه دوباره طعم پیروزی را بچشد…

فتل در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد: من الان آمیخته از هیجانات و احساسات هستم ! از طرفی واقعا خوشحالم از اینکه کیمی پیروز شد ولی از طرفی از مسابقه خودم راضی نبودم..

او درمورد برخورد خود با دنیل ریکاردو اینگونه توضیح داد: به طور قطع من باید در نقطه کور او می بودم ، او مرا ندید . عرض پیچ هر لحظه در حال کم شدن بود و من هم نمیتوانستم بیشتر فرمان بدهم و در نتیجه باهم برخورد کردیم…این شرم آور است برایم…برگشتن به این جایگاه و جنگیدن برای ان یک باخت بزرگ و ضرر بزرگ بود .. اما من واقعا برای کیمی خوشحالم … برای تیم هفته ای سخت بود و ظاهرا شرایط و بخت بد برایم پایانی ندارد ، باید روزهای بهتری در پیش باشند..

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها