کد خبر : 10681

فرمول یک/ خودروی فصل 2019 ویلیامز رونمایی شد

فرمول یک/ خودروی فصل 2019 ویلیامز رونمایی شد

پس از تیم‌های فرمول یک هاس و تورو روسو و رنو، ویلیامز نیز تصاویری از خودروِ فصل ۲۰۱۹ خود را با معرفی حامی مالی جدید به‌نمایش گذاشت.

به گزارش خودروتک، ویلیامز ریسینگ نیز به‌دنبال تیم‌های فرمول یک هاس و اسکودریا تورو روسو و رنو خودروِ فصل ۲۰۱۹ خود را رونمایی کرد. البته، طرح رنگ جدید تیم ویلیامز سال گذشته به‌نمایش گذاشته شده بود و انتظار نمی‌رفت این تیم خودرو جدیدش را پیش از تمرین پیش‌فصل به‌معرض دید بگذارد.  

Williams F1 car / خودرو فرمول یک ویلیامز

برای فصل ۲۰۱۹، تیم فرمول یک ویلیامز ریسینگ قراردادی چندساله با شرکت مخابراتی جهانی راکیت (ROKiT) امضا کرده که نشان می‌دهد این شرکت به‌عنوان شریک جدید ویلیامز جایگزین مارتینی خواهد شد. مارتینی از سال ۲۰۱۳، از تیم ویلیامز حمایت مالی کرده است. با معرفی حامی مالی جدید، طرح خودروِ ویلیامز کاملا عوض شده است. درسال‌های اخیر، ویلیامز با‌توجه‌به حضور مارتینی، با رنگ قرمز و آبی روشن در مسابقات فرمول یک شرکت می‌کرد.

Williams F1 car / خودرو فرمول یک ویلیامز

کلر ویلیامز، معاون تیم ویلیامز گفت: خوشحالیم که شرکت راکیت به‌عنوان حامی مالی تیممان در فصل ۲۰۱۹ و آینده حضور دارد. ما ارزش‌ها و آرمان‌های مشابهی با راکیت داریم. آنچه به‌دنبالش هستیم، بهبود مهندسی و نوآوری است تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن در فصل آینده ظاهر شویم. 

رابرت کوبیکا جورج راسل

خودروِ تیم ویلیامز در‌مقایسه‌با انتظارات فصل گذشته عملکرد موفقی داشت؛ ولی سال ۲۰۱۹ به‌دلیل حضور دو راننده‌ی جدید به‌نام‌های روبرت کوبیتسا و جورج راسل، قهرمان فرمول ۲ جهان، برای این تیم بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. هفته‌ی آینده، تمرین پیش‌فصل مسابقات فرمول یک ۲۰۱۹ در کاتالونیا برگزار می‌شود و آزمایش خودروِ تیم‌های مرسدس بنز، ردبول، فراری و سایر تیم‌ها را شاهد خواهیم بود.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها