کد خبر : 10358

فرمول یک/ خودرو فصل 2019 تیم تورو رسو رونمایی شد

فرمول یک/ خودرو فصل 2019 تیم تورو رسو رونمایی شد

پس از تیم فرمول یک هاس، اسکودریا تورو روسو نیز تصاویری از خودروی فصل ۲۰۱۹ خود طبق آخرین مقررات آیرودینامیکی به‌صورت آنلاین به نمایش گذاشت.

به گزارش خودروتک، هاس (Haas) اولین تیم در فرمول یک ۲۰۱۹ بود که چند روز پیش تصاویری از خودروی جدید خود منتشر کرد؛ حالا تورو روسو (Toro Rosso) دومین تیمی است که جزئیاتی از خودروی جدید فصل ۲۰۱۹ با بال جلوی ساده به نمایش می‌گذارد. 

دیروز تیم فرمول ۱ اسکودریا تورو روسو، خودروی STR14 مجهز به پیشرانه ساخت هوندا را رونمایی کرد و نشان داد که با توجه به محدودیت‌های آیرودینامیکی بیشتر در سال جاری، تغییرات قابل توجهی در چینش قطعات مربوطه صورت می‌گیرد. طرح رنگ آبی، نقره‌ای و قرمز رنگ تیم تورو روسو روی این خودرو که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، همچنان باقی می‌ماند. تورو روسو در فصل گذشته به رده نهم تیمی رسید و در فصل جدید روابط نزدیکی با ردبول خواهد داشت؛ زیرا قطعات مربوط‌به شاسی خود را از خودروی فصل ۲۰۱۸ این تیم دریافت می‌کند. 

Toro Rosso Formula 1 car / خودرو فرمول یک تورو روسو

فرانتس توست، مدیر تیم تورو روسو در این زمینه گفت: هدف ما همیشه این بوده است که در بالاترین سطح ممکن رقابت و پیشرفت کنیم؛ زمستان امسال به‌شدت کار کردیم تا چند تغییر سازمانی به ارمغان بیاوریم، که امیدواریم در این زمینه چند مشکل مربوط‌به گذشته را حل کنیم. ما تمام رویه‌های داخلی را به منظور بهینه‌سازی نقاط قوت و ضعف خود تحلیل کرده‌ایم. تورو روسو در مقایسه با تیم‌های دیگر، نفرات کمتری دارد؛ اما همکاری با Red Bull Technology برای قطعات خودرو زمان بیشتری با گروه‌های کاری دو تیم جهت تمرکز بر جزییات فراهم خواهد کرد. ردبول نیز همانند تورو روسو امسال از پیشرانه هوندا بهره می‌برد و همین باعث شباهت‌های زیاد بین دو تیم می‌شود. 

ردبول فرمول یک

توست همچنین اظهار کرد: توجه به جزییات، تفاوت ایجاد می‌کند و این به عملکرد بهتر منتهی می‌شود. قطعات مربوط‌به پیشرانه‌ی هوندا در خودروی تورو روسو، شبیه قطعات مورد استفاده‌ی ردبول هستند. ما افراد بسیار خوبی برای بهبود و توسعه طراحی داریم که با قدرت تمام تلاش می‌کنند تا در طول فصل بتوانیم با سرعت بیشتری پیشرفت کنیم. 

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها