کد خبر : 9968

اژدهای خفته آبی لیگ بیدار شد!

اژدهای خفته آبی لیگ بیدار شد!

استقلال توانست با ارائۀ یک بازی سراسر هجومی با 4 گل حضور خود را به عنوان یک مدعی در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر ایران اعلام کند.

حضور ستاره‌های جدید در استقلال همراه با بیداری اژدهای درون این تیم پر طرفدار و قدرتمند بود. استقلال با تکیه بر نمایش درخشان بازیکنانش و دستورات تاکتیکی بی‌نقص پیرمرد آلمانی با 4 گل تیم فوتبال پیکان تهران را در خانه‌اش در هم کوبید تا بهترین پیروزی هفتۀ اول نیم فصل دوم را در میان تیم‌های لیگ برتری به نام خود رقم بزند.

درخشش داریوش شجاعیان، حضور تاثیرگذار گادوین منشا و همچنین گل‌زنی اسماعیل گونکالوس در ثانیه‌های ابتدایی حضور در میدان، نشان‌دهندۀ تولد ستاره‌هایی جدیددر پیکرۀ لشگر آبی‌پوشان تهرانی است. البته تعویض‌های ثمربخش شفر را نیز به هیچ‌وجه نمی‌توان نادیده گرفت.

زکی‌پور، ایسما و منشا بازیکنانی بودند که به عنوان یار ذخیره وارد میدان شدند و در به ثمر رسیدن 2 گل استقلال نقش مستقیم داشتند. از سه بازیکن تعویضی دو بازیکن در نقش گل‌زن و یکی دیگر در نقش گل‌ساز ظاهر شدند تا وینفرید شفر امید فراوانی به نیمکت پرستاره و پرمهرۀ خود برای دیدارهای سخت پیش‌رو در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

مطمئناً با تمرینات بیشتر و هماهنگی این ستاره‌های جدید با مجموعۀ تیمی استقلال، آبی‌پوشان را باید یکی از مدعیان اصلی و بزرگ کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر دانست. هرچند که در این راه رقبای سرسختی مانند پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و پدیده را مقابل خود می‌بینند و همین امر نیز نشان‌هندۀ جذابیت فوق‌العادۀ لیگ ایران در روزها و هفته‌های آینده است.

هدفمندی و با برنامه بودن در تمامی دقایق دیدار با پیکان چیزی بود که بیش از هر زمان دیگری در بازی استقلال به چشم می‌خورد. البته صبوری در تک تک دقایق و نزدیک شدن پله به پله به دروازۀ پیکان هم دستورات تاکتیکی بود که از سوی بازیکنان استقلال تهران به درستی هر چه تمام‌تر به سرانجام رسید.

باید منتظر ماند و دید که اژدهای درون استقلال که اکنون بیدار شده و آتش قدرتش زبانه کشیده در هفته‌های آتی نیز این چنین سنگر حریفان مقابل را به آتش می‌کشد یا نتایج سینوسی این تیم بازهم آن‌ها را از غافلۀ قهرمانی دور نگاه خواهد داشت.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها