کد خبر : 9838

پایان کار مدیر - معلمان در کلاس های درس

پایان کار مدیر - معلمان در کلاس های درس

وزیر آموزش‌وپرورش از حذف ساعت تدریس مدیران مدارس از سال آینده خبر داد.

سید محمد بطحایی در سفر یک‌روزه به استان اصفهان که به نمایندگی از هیئت دولت و به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی انجام شده است در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این استان با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: فشارهای اقتصادی در قالب کاهش صادرات نفت، تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی، خروج از برجام از جمله برنامه‌هایی بود که دولت آمریکا برای فشار به جمهوری اسلامی دنبال کرده است؛ هر چند دشمن سعی می‌کند تاب‌آوری مردم در مقابل مشکلات را کاهش دهد اما وحدت و همدلی می‌تواند کمک کند این بحران را به‌خوبی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: هیچ دستگاهی با این وسعت و گستردگی با مردم سروکار ندارد لذا با وجود همه سختی‌ها آموزش‌وپرورش باید به سمت پیشرفت و تحول گام بردارد.

بطحایی ادامه داد: ماموریت اصلی در آموزش‌وپرورش تقویت و آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان است نه آموزش فرمول‌های مختلف که هیچ کاربردی در زندگی افراد ندارد.

وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: در دهه‌های اخیر کار آموزش‌وپرورش آماده‌ کردن دانش‌آموزان برای ورود به مراکز آموزش عالی شده است و برای تغییر مسیر تعلیم و تربیت عمومی، نیاز به زمان داریم و این کار در فرصت‌های کوتاه امکان‌پذیر نیست.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها